Note fondée sur 1 283 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Pas vraiment eu une excellente expérience. Les employés des restaurants sont vraiment gentils, bon services. À part le resto mexicain Maxal, les autres restaurants c’était pas vraiment bon. Mais, Maxal, excellent et créatif, bien interprété. On a adoré. Les enfants ont aimé le parc aquatic et autres.
On ne retournera pas à cette hôtel. Il y a beaucoup mieux.
par un voyageur de Mont-Royal
Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Excellent hotel
Publié le 25 déc. 2022 sur HotelsTrès beau resort avec installations neuves. La nourriture est tres bonne et variée. Les restaurants à la carte peuvent être réservés sans limitation. Piscine pour les enfants top avec des petits toboggans et jets d'eau. Petite plage avec accès par endroits sans pierres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2023 par Journey Ambassador, Gestion de l’hôtel
RESPUESTA CORTA EN REVIEW SIN COMENARIOSOn behalf of all your friends at Hilton Tulum we would like to thank you for taking the time to share a review about your recent stay but mainly for choosing us as your destination. We appreciate your recent review.We are looking forward your next visit.Sincerely,Andrea MárquezJourney Ambassador
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2022 sur Expedia
Tres bel hotel et excellente nourriture. Pas de plage , beaucoup d’algue et rocheux . Mais les piscines sont superbes .
Établissement neuf
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par Journey Ambassador, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Isabelle,
On behalf of all our team we would like to thank you for taking the time to share such lovely comments. We will keep working to create amazing experiences to all our guests. We are looking forward your next visit.
Julieta Broca
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. It fills us with joy to know that we managed to make your visit a pleasant experience for you, without a doubt our service is one of our strengths and it is a pleasure for us to take care of every detail and create lifetime memories.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit and for your feedback, which is very important to us. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. We in no way intend for any of our costs to be unexpected. If at any point you feel as though service is not up to par, we encourage you to let us know so that we can make the necessary adjustments. We have every confidence that we can provide you with a better stay.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4-star review, we are beyond thrilled to hear that you had a wonderful stay. The best reward we could have is such an amazing review. We cannot thank you enough and wait to welcome you back to our Caribbean paradise.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Had a wonderful time, friendly and helpful staff. Very good service at Noriku and Auma restaurants. The elevator opposite the steakhouse needs some urgent attention though. All in all, had an awesome time!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
algo bueno: lugar en medio de la naturaleza
TODO LO DEMAS SUPER MALO, comida muy mala, bebida muy mala, muy sucio, cero mantenimiento, zonas de niños peligrosamente oxidados , no hay personal, para trasladarse hay carros pero no pasan. Jamas regresaria, no desperdicien su dinero hay muchas opciones a menor costo y mejores
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia. Lamento que su experiencia no haya estado a la altura de sus expectativas; permítame expresarle mis más sinceras disculpas;. por lo que su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para solucionar el problema y evitar que vuelva a ocurrir en el futuro. Le agradecemos que comparta con nosotros sus preocupaciones y esperamos que nos brinde la oportunidad de ofrecerle un mejor servicio en un futuro próximo.