Note fondée sur 194 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Déconseillé

Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
Personnel désagréable et non arrangeant Un empêchement médical avec certificat a malheureusement été fourni plusieurs semaines avant le jour de la réservation mais l’hôtel n’a pas souhaité être conciliant… Je ne peux pas juger l’hôtel n’ayant pas pu voyager mais la relation client est définitivement mauvaise Je déconseille vivement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par frontdesk, Gestion de l’hôtel
Hello Romain. Thank you so much for your feedback. Your comment ihelp us to improve our service, thank you for sharing. We always try to improve our service and give our clients the best experience.
5 sur 5
par un voyageur

Très belle expérience

Publié le 7 sept. 2022 sur Hotels
L'hotel Ikal est juste une expérience magnifique : les chambres sont simples comme des cabanes avec la salle de bain à l'extérieur en pleine nature. Le restaurant sur la plage et très bon et les lits à balancelle sont un parfait endroit pour chiller.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Very beautiful property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Thanks., Gestion de l’hôtel
Hi Hanan thank you for your comment and your rating is a great help for us, we hope to see you again, we send you a warm greeting from all the Ikal staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Very beautiful property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Thanks, Gestion de l’hôtel
Hi Hanan thank you for your comment and your rating is a great help for us, we hope to see you again, we send you a warm greeting from all the Ikal staff.
5 sur 5
par un voyageur de Naucalpan

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Excelente servicio, bonito y limpio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Gracias., Gestion de l’hôtel
Hola Monica, buenas tardes, muchas gracias por habernos ayudado con tu comentario, es de gran ayuda para nosotros el poder leer que tuviste una buena experiencia ,esperamos nos visites pronto de nuevo, saludos cordiales de parte de todo el staff Ikal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Buen viaje., Gestion de l’hôtel
Hola Alfredo, buenos dias, muchas gracias por habernos ayudado con tu calificación, es de gran ayuda para nosotros, es un placer saber que disfrutaste tu estadía en Ikal, esperamos verte pronto de regreso, te deseamos un buen viaje a casa, saludos cordiales.
5 sur 5
par un voyageur

Beach front serenity

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Overall the place was beautiful and great. The entire staff was wonderful and so genuinely nice. If you love the outdoors and the beach it's perfect. Except for your room and the office, everything is outdoors and open air. If you are rhe kind of person who needs carpeting, AC and hates bugs this is not the place for you. The room did have AC but the ocean breeze was wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par thank you, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas, we want to thank you for your comment and your visit to Ikal, what a pleasure to know that you enjoyed your stay with us, we hope you visit us soon in the future, we send you a warm greeting from all Ikal staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
This is a great place for clamping. We loved the experience. The only negative is the guacamole at the restaurant on site… I don’t know how is it possible to get a bad one in Mexico but they managed it. All we got was mashed up avocado with diced tomatoes on top. No seasoning, no onion, no garlic, no cilantro… Do not order it there. Try one of the other restaurants on the beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kind Regards, Gestion de l’hôtel
Hello Zina, good morning, first of all, we want to thank you for your visit, it is a pleasure to read that you enjoyed your stay, we will pay attention to the point you highlight, we fervently believe in improvement, and we hope you will give us a new opportunity in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Thakn you, Gestion de l’hôtel
Corinne Thank you very much for your rating, it is of great help to us, we also want to thank you for your visit, we hope to return soon.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Buen viaje., Gestion de l’hôtel
Hola buenas noches Michael, muchas gracias por tu calificación, agradecemos tambien tu visita, esperamos que tengas un excelente regreso a casa.Saludos cordiales.