Note fondée sur 209 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The stuff was very helpful and professional. The place was clean. Looks like they have renovated the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're glad you had a positive experience during your stay. If there's anything we can do to make your next stay even better and earn that perfect 10, please let us know. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sondra,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Had a great time same experience every time I stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Blakus,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
The mattress was not that comfortable the pillows kept on falling behind the mattress
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
No
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Takiyah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur de North Miami
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Their room numbers are a bit strange. When you get to the top floor, there's room 225, and then it jumps all the way over to room 229. Room 226 is on the complete opposite side, and the room before that one is room 224. The doors need to be replaced—we had to slam ours to get it to lock in place—and the deadbolts need to be updated because they're just latches on the wall that you put in front of the door.
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Hotels