Note fondée sur 889 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nuta, thank you for taking the time to write your kind review and for sharing the feedback about your stay.It is a real pleasure reading how you have appreciated our hotel.Thanks for the time you spent for us!I really hope that for a future occasion you could come back to visit us!Kind regards
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Hotel très bien situé et près d'une station de métro. Face au marché Eataly et d'un centre commercial.
Très bon service et personnel très courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois, Thank you for taking the time to write your kind review and for sharing the feedback about your stay.It is a real pleasure reading how you have appreciated our hotel.Thanks for the time you spent for us!I really hope that for a future occasion you could come back to visit us!Kind regards
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Claudine, thank you for evaluating your stay at DoubleTree by Hilton Turin Lingotto and for your perfect rating. We are thrilled to read that you thoroughly enjoyed.We are happy to know that you had a perfect stay. Thank you again for your recommendation to future travelers, and we look forward to seeing you again the next time you are in Torino!Kind Regards
par un voyageur
Plus business que Lune de Miel
Publié le 9 déc. 2023 sur HotelsHotel ultra moderne plus orienté business que lune de Miel...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par EDGAR, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Michel , Merci d'avoir pris un moment pour partager votre expérience. Nous n'avons pas assez de mots pour exprimer à quel point nous apprécions vos aimables paroles! C'est le «carburant», pour l'effort et la passion que l'équipe met dans son travail quotidien. En espérant vous accueillir à nouveau, nous vous souhaitons nos meilleures salutations.Bien a vous,FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Bad stay
Publié le 25 sept. 2023 sur HotelsWhat an old and ugly DoubleTree hotel.... certainly built 50 years ago and never changed since!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Edgar, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sebastien ,Thank you so much for taking your time to review our hotel.We are sorry to learn of your concerns with your stay. We would like to offer my sincere apologies for all the inconveniences you experienced and the negative impressions you had. We appreciated your observations and assure you we will make good use of them.Thank you again for taking the time to bring your concerns to our attention.Best regards.FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Publié le 24 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par EDGAR, Gestion de l’hôtel
Dear Miss. Mariana ,Thank you for your comments regarding your experience during your recent stay at the DoubleTree by Hilton Turin Lingotto. First, we very much appreciate your kind words. Our employees are representative of Hilton, and it is our goal to extend the highest level of customer service and positive experiences to all our customers. Best Regards,FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par EDGAR, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Bernard,We are proud to read your “100% recommended” review about our hotel – thank you very much!100 years ago, Conrad Hilton opened his first hotel and our founder declared his vision to "fill the earth with the light and warmth of hospitality". This phrase guides us Hilton teams around the world, every day.We are glad to have you as a loyal Hilton guest and do hope to welcome you back soon in Turin.Best Reagrds,FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Edgar, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments regarding your stay at the DoubleTree by Hilton Turin Lingotto. Thank you for taking the time to contact us about your experience with us. We really appreciate hearing great feedback about our hotel and will be sure to pass it along! Hope your next stay is right around corner! Best regards,FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Publié le 1 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2023 par EDGAR, Gestion de l’hôtel
Dear Miss. Epifania,Dear ……..,We are proud to read your “100% recommended” review about our hotel – thank you very much!100 years ago, Conrad Hilton opened his first hotel and our founder declared his vision to "fill the earth with the light and warmth of hospitality". This phrase guides us Hilton teams around the world, every day.Best Regards,FRONT OFFICE TEAM
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par EDGAR, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Miguel ,Thank you so much for taking your time to review our hotel and it's great to hear that our location and our surroundings met your expectations for an enjoyable and hassle-free stay.We can’t wait to welcome you back soon.Best Regards,FRONT OFFICE TEAM