Note fondée sur 864 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par Omena Hotel Turku Humalistonkatu, Gestion de l’hôtel
Hei Thomas, kiitos arviostasi!
par un voyageur
Good but slow wifi
Publié le 2 nov. 2020 sur HotelsEverything went fine, no reception, clean apartment, with fridge and large smart-TV. The couch wasn't very confortable, but the bed was. Wifi was slow.
par un voyageur
Une famille Française à Turku
Publié le 14 août 2019 sur HotelsTout se passe par internet/sms, pas de contact physique.
Envoi du code portes le jour de l'arrivée valable jusqu'au midi du jour du départ. Globalement bien situé, propre, silencieux.
Nous etions 4 , les enfants (grands..) etaient sur des lits style pliants..
Bon rapport qualité/prix pour la Finlande je pense.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Julia, Gestion de l’hôtel
Hi,
Thank you for your positive feedback. We really appreciate that you enjoyed your stay.
Best Regards,
Julia
par un voyageur de Paris
Publié le 21 mai 2019 sur Expedia
Fenêtre occultée dans la chambre. Pas de réception ni ne petit déjeuner ni d'espace commun. L'état de l'hôtel est plutôt vétusté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2019 par Vilma/ Omenahotels.com, Gestion de l’hôtel
Hello,
Thank you for your feedback. We're sorry that the room wasn't what you expected.
Kind regards
Vilma
Omenahotels.com
par un voyageur
Publié le 7 mai 2019 sur Expedia
par un voyageur
Appartement bien situé
Publié le 20 avr. 2019 sur HotelsL'ameublement mériterait d'être remplacé par de vrais meubles, surtout le sofa qui est fait d'une armature de métal et de rembourrage. Les coussins sont des draps fourrés dans une poche. Pas très comfortable pour manger, écouter la télé ou consulter internet sur l'ordinateur. Par contre, l'accès à l'appartement est facile avec un code pour les 3 portes à franchir. Situé près de tout et propre. Merci.
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
Quiet hotel in good location. Room temperature was a bit too high.
par un voyageur
Good stay in Turku
Publié le 10 mai 2018 sur HotelsThe location of this hotel is perfect for visiting Turku. It is only 5 minutes walking from the train station and 5 minutes to the market square. The room are quite big and well equipped with a mini fridge, microwave and kettle. The only disappointment for us was that the bed lamp was broken and even though we were told they were going to repair it the next day it was not. They had also offered us to switch rooms but we had already unpacked so we suggest you check all the amenities before unpacking in case you have to change.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2018 par Joonas, Customer service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
I am sorry to hear the bed lamp did not work!
Best regards,
par Christophe
Just a roof and beds. Nothing more to expect.
Publié le 21 août 2017 sur HotelsThis is an hotel as I called "help yourself" without any receptionnist and physical personnal. We didn't have a duvet for children and without physical support we didn't manage to find them. Finally we found it during check-out of the room (a little bit pity). Chairs were not in good condition and damaged my trousers. Moreover if you stay for a long time in the hotel you have to take into consideration that the bin will start to be a problem as there is no dayly service room. To conclude this is just an hotel to sleep with a roof and beds. There is no charm, no soul, nothing to expect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2017 par Heidi H, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,
Thank you for your feedback!
We are very sorry that there has been problems finding the duvet! Omena Hotel have 24/7 Customer Service and we would have been more than happy to help you to find them from the room.
We will send your feedback forward because Customer satisfaction is very important to us and we want that the duvet is easy to find from the room. Apologies!
Kind regards,
Sofia
Omena Hotels
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Salla / Omena Hotels , Gestion de l’hôtel
Hi Timo,thank you for this excellent review and welcome back!