Note fondée sur 965 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Still haven’t received deposit back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kiara, thank you for providing your feedback. It appears you are experiencing an issue, and we apologize for the inconvenience faced. Please contact the hotel directly to resolve any outstanding matters. We look forward to hearing from you soon.
4 sur 5
par un voyageur de Palmdale

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Convenient dinning. Staff was a bit inflexible as to checking out --just absolutely check out at 11 a.m. without asking why a few more minutes is needed--especially after staying in the property as a guest for seven days!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Lenton,Thank you for your feedback. The team values all guest comments and is committed to providing an excellent experience. They will ensure to be more attentive in the future to guest requests. It's great to know that you found the dining convenient. Thank you for staying with us at Key Inn And Suites Tustin. They're looking forward to your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Too match dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Bachera, thank you for your feedback. Cleanliness is taken seriously, and the team is addressing your concern. Your input helps us improve.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The rooms are not clean enough. The electric plugs and appliances were sub par. But the biggest issue with our room was finding small cockroaches around the tv and sink area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Saurav, thank you for sharing your feedback. Guest satisfaction is taken very seriously. Each concern you mentioned will be carefully looked into. Our team works hard to address any issues to ensure a better experience for all our guests.Best regards,The Management Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
No servia el control y el deposito nunca me lo devolvieron
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Eufemia,Se ha anotado el comentario sobre el mando a distancia. Con respecto a su depósito, generalmente hay un proceso a seguir y nos gustaría ayudarlo con cualquier inquietud específica que tenga. Comuníquese con nosotros directamente para que podamos abordar este asunto por usted. Gracias por tus comentarios.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Marissa, it’s wonderful to hear you had a great experience at Key Inn And Suites Tustin. We hope to welcome you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Walter, thank you for staying with us at Key Inn And Suites Tustin. We're pleased you had an enjoyable experience. We hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
We had a good time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Fabian, thank you for staying with us at Key Inn And Suites Tustin. We're glad you had a good time. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Shawn, thank you for staying with us at Key Inn And Suites Tustin. We're thrilled you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Wenjun, thank you for staying with us at Key Inn And Suites Tustin. We're glad you had a good experience, and we look forward to welcoming you back soon!