Note fondée sur 203 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Miriam, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Cuenta con lo basico.
Muy pequen̈o el espacio en el ban̈o
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Maria,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios con nosotros. Significa mucho para nosotros, y realmente esperamos que haya tenido una gran experiencia con nosotros. Maz K.#Team6
par un voyageur de la quinta
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stepfan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deanna, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
the room was small i would never go back there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Maz K.#Team6
par un voyageur
horrible
Publié le 15 août 2024 sur HotelsIt was the worst experience I've ever had. first of all they kept my clothes in the washer and closed the door wihout giving me any options. so my clothes stayed wet all night until 9am.
then i left an amethysts crystal that fell off my necklace. and they threw it away. that crystal was given to me by my grandmother that passed away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels