Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Cannot access to my Netflix and still can hear noises from next door..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Pei, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Niya,Thank you for your honest feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We will look into these matters and work on how we can improve our services.We hope to welcome you back in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Pei, Gestion de l’hôtel
Dear Madam,Thank you for the kind rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Should you have any suggestions on how we can better improve, please let us know.Best Regards,The Lanes Hotel Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
overall excellent service &, condition..it's just that, I don't know how to change the TV channel.if I'm at 40 have difficulty with it, can you imagine what people age 50-60 difficultiness with it? but overall just perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Pei, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Lynn,We are glad to hear that you enjoyed your stay at The Lanes Hotel. We sincerely apologize regarding the TV and work on how we can make that easier for our guests. Thank you for the honest feedback.We hope to welcome you back in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
overall was great, the service, the breakfast, hotel design & layout, the only problem was the bed, it was not comfortable and thin walls making it too noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par The Lanes Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Ah Hazman,Thank you for your honest feedback. We will look into the matter to improve our quality of service and hopefully will serve you better in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team
4 sur 5
par un voyageur

Only hotel in Town

Publié le 13 oct. 2022 sur Hotels
Nice hotel in centre of town, not very busy. Staff helpful but could not take security deposit of $50 on credit card.....insisted on cash but waived fee when I protested. Limited menu - same for both lunch and dinner - staff helpful and available but not very pro-active.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par The Lanes Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Robert,Thank you for your honest feedback. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay. We will investigate this matter immediately and we are deeply sorry for the inconveniences caused.Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
Love the pool, the room and the staff. Would love to come back again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Pei, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Joan, We are delighted to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to The Lanes Hotel again. Till then, please take care and stay safe! Best Regards, The Lanes Hotel Team
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2021 sur Hotels