Note fondée sur 363 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Remerciements à Rukhsi..!

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Nous avons passé un très bon séjour dans ce motel et remercions vivement Rukhsi pour son accueil et ses nombreux conseils. Le lac Pinecrest fut une belle découverte...!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Sur le strip

Publié le 15 juin 2014 sur Hotels
Bon hotel, decors sympa, seuls bemols: pas de petit dej, et wifi dans les chambres seulement collé a la fenetre. Un conseil: les consommations de boissons (alcool ou non) sont gratuites quand vous jouez sur les tables ou aux machines, seulement payer des tips ... Profitez en !
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The desk manager was rude and yelled at a guest, and overcharged for the room, and charged a $100 deposit that was not listed or discussed until they charged the room on my card.. There was no mention that they were remodeling and walkways were taped off, and workers were making noise ourside early morning.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Only there briefly. Picked the motel because they were dog friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Five start

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Fantastic stay staff was great and treated us very well.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Rude staff - overcharged 2 extra times and do nothing but tell you that they’ve “never had this problem before…!” Well, then why is there two charges gone from my account PLUS you charged me on site again because.. quote “our records aren’t showing” but I have literally shown you where you have taken two charges! Your only resolution is to tell me to refresh my screen(browser) and then threaten me???? NEVER USE THIS PLACE - THEY ARE USELESS AND RUDE, UNACCOMODATING AND TERRIBLE. I would give them a negative review if I could- you don’t deserve one single star. And now, to date, I am still wait g for these two “pending “ charges to drop from my account, guess I’ll be ringing the motel again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
.
4 sur 5
par un voyageur

Twain Harte visit.

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Motel is typical of homes in the area. Old,rickety but quaint. Owner is very friendly. Room has all amenities such as microwave, Krueger coffee maker and frig as well as TV. Bathroom has very dirty rug and cabinet drawers dirty. But rest of room is clean and was sufficient for my 1 nite stay. Price was good. Overall i would stay again.