Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2023 sur Expedia
it´s not a typicall Austrian Hotel, summer feelings (Valamar Style), service was not helpfull - Meal was ok, but not typicall, service not able to exlain the menu....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par Valamar Obertauern Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thomas, Thank you for your booking in our Valamar ObertauernHotel and for sharing this detailed review with us. You are right, we are not a typical family-lead hotel nevertheless our offer and services are on a good four-star level with Valamar "style". Im sorry to hear, that you werent satisfied with the service level and I will inform our restaurant manager to ensure according steps for better service-level. We are offering daily some typical austrian dish together with mediterranean food and as a third option something for vegetarians. This is our main concept in our Maremonti restaurant, where different kitchen styles of the Alp-Adria region should be displayed.We will use your input and discuss your valuable comments with our staff. Warm regards,Peter JaguditsHotelmanager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par Valamar Obertauern Hotel, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Paul, Vielen Dank, dass Sie sich Zeit für diese nette Bewertung genommen haben. Wir hoffen, Sie im Valamar Obertauern Hotel wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,Peter JaguditsHoteldirektor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2020 par Peter Jagudits, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Anonymous, Vielen Dank, dass Sie sich Zeit für diese Bewertung genommen haben. Es ist schön, solche positiven Feedbacks zu bekommen. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns im Valamar Obertauern Hotel begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Peter Jagudits Geschäftsführer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2020 sur Expedia
Mooie kamer, erg netjes. Goede faciliteiten; skiopslag, sauna, relaxruimte. Halfpension: uitgebreid ontbijtbuffet, ‘s avonds meerkeuze voor en hoofdgerecht. ‘s Middags gratis thee en koffie met hapjes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2020 par Peter Jagudits, Gestion de l’hôtel
Beste Anoniem, Bedankt voor het boeken bij het Valamar Obertauern Hotel en uw feedback. We zijn blij om uw geweldige opmerkingen te horen. We zijn nog meer gemotiveerd om de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor de lof voor ons culinaire concept, evenals onze apparatuur en service-activiteiten. We hopen je snel weer te zien in het Valamar Obertauern Hotel. Met vriendelijke groet, Peter Jagudits CEO
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Expedia
Hotellet var i forhold til pris ikke i 4 stjerne kategori.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Peter Jagudits, Gestion de l’hôtel
Beste Anonymus Bedankt voor het kiezen van het Valamar Obertauern Hotel en het delen van uw ervaringen. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden was over onze service. Mijn vertraagde antwoord komt door technische problemen, toch is elke mening van elke gast belangrijk voor ons. We streven er altijd naar om de best mogelijke gastenservice te bieden en we zullen uw opmerkingen bespreken en gebruiken om te verbeteren. Hartelijke groeten, Peter Jagudits Algemeen directeur
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Das Hotel biete schön eingerichtete Zimmer mitten im Skigebiet Obertauern. Das Personal war immer sehr freundlichen und aufmerksam.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
Hotel staff in any and all positions appeared extremely friendly and service oriented. Distance to the ski slopes is a marginal 50M or so. Hotel management pays attention to details. Breakfast and dinners in restaurant are diverse and of excellent quality. Not all serving staff may be fluent in either German or English, however, all are eager to overcome any shortcomings with enthusiasm and a very positive attitude. The Classic Quadruple Room appeared a bit small but otherwise, very clean, well maintained and equipped. Overall, this hotel is a great place to stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2019 sur Expedia
Lage TOP, Personal sehr freundlich, Zimmer sauber, Tiefgaragenparkplatz - das Auto muss man jedoch beim Auschecken vor das Hotel stellen, sehr gutes Essen, Wahnsinns Frühstücksbuffet. Hotel kann ohne schlechten Gewissen weiterempfohlen werden!
3 sur 5
par un voyageur

Semi OK.

Publié le 1 mars 2019 sur Hotels
Første møde med receptionen var ikke specielt positiv, da receptionisten (en herre) ikke var specielt imødekommende eller serviceminded. Der var temmelig meget rod i indtjekningen, men vi blev kompenseret med en kølig flaske hvidvin, som de bragte op til os på værelset - dette var en fin gestus. Morgenmaden var fin med et godt udvalg. MEN kaffen var under al kritik, specielt når hotellet har 4*. Desværre var aftensmaden virkelig ikke noget at skrive hjem om. Ingen smag og dårlige råvarer. I vores øjne meget skuffende.