Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
The room was great, cold air, great shower and breakfast was very good. But get a room that doesn’t face Loop 323. The hotel is situated at an intersection and hot rod drivers use the green light as the starting line for drag racing! LOUD! Not really the hotel’s fault but it went on till past midnight off and on. Other than that a really nice hotel. Would stay again but not facing the Highway! Lol
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, greatly appreciated.
3 sur 5
par un voyageur de Round Rock

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Hello, we are sorry if your stay didn't go well. We invite you to contact us at the hotel if you wish to share how we may help in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Round Rock

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The new renovated rooms are nice. The breakfast was very limited and not stocked up when it ran out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the La Quinta, Tyler. We will follow up on the breakfast issues. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Staff is friendly. Property is well kept. Rooms are nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, greatly appreciated!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, greatly appreciated!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Hotel surrounded by trees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, greatly appreciated!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Check in process was quick and easy, same with check out. I liked the ability to tell them via text when we planned to leave. I’m sure this helps with room turnover times. Breakfast was great, with options for everyone. Room was clean and nicely remodeled. There was construction going on at the property, but it did not affect us one bit. Also BIG plus, they have a wide variety of Blue Bell ice cream for sale!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the La Quinta, Tyler University Area. We appreciated your review and we hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, we hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the La Quinta, Tyler University Area. We will continue to work hard to improve and provide quality service for our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Will be staying again!

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Just smells clean when you walk in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Chris GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, greatly appreciated!