Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de LÉVIS

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Ça fait la job !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello PIERRE,We're glad to hear that you found our hotel satisfactory! Your feedback is important to us. We hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
C était pas propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address this matter with our team to ensure our cleanliness standards are met for all our guests. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Nous avons eu l’impression de déranger au lieu d’être accueillis. La toilette était bouchée. Partout où on regardait, c’était sale. Serviettes sales et qui ressemblait à un torchon. Lit très très mou. On calait dedans. Trois lampes sur quatre ne fonctionnaient pas. Téléphone non connecté. Quelque chose qui ressemblait à une puce de lit à terre. Tapis sale. Moisissures dans la salle de bain. Très mauvaise odeur dans la chambre Meubles très sales et tachés. Pire chambre que nous avons eue depuis des années. Déjeuner minimaliste et café non buvable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Thank you for your valuable opinion regarding our hotel. We strive to do our very best with accommodating each and every one of our guests. We hope to see you again soon and to impress you with our continued improvements.
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais petit déjeuner assez pauvre

Publié le 12 nov. 2016 sur Hotels
Bonne ville etape pour ñous
4 sur 5
par un voyageur

Agréable

Publié le 8 oct. 2015 sur Hotels
Confortable,propre,petit déjeuner correcte
2 sur 5
par un voyageur

Roaches, Roaches, Roaches.

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Roaches, Roaches, Roaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jackie, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
problem with door key, breakfast is only coffee, orange juice and cereral
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello alan,We apologize for any inconvenience with your door key and for your disappointment with the breakfast selection. Your feedback is valuable to us as we continually strive to improve our services. We encourage you to reach out to our management team with any further concerns you may have regarding your recent stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carl,We appreciate you choosing our hotel for your stay! We hope you had an enjoyable experience and look forward to welcoming you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Donald, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sarah,We appreciate you choosing to stay with us! If you have any feedback you'd like to share, please feel free to reach out to us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.