Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
40 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Non existent Hotel

Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
We pitched up at a closed down hotel after a gruelling mountainbike race in 38 degrees celsius!! The Wartburg hotel has been closed since Nov 2019! We booked this last week and money was taken from my credit card. Luckily we found alternative accomodation 40km further. We would like our money back.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
The hotel was not operational. We had to arrange alternative accommodation.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed but otherwise clean

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
It was clean and linen and bathroom were exceptionally clean. Pillows were excellent. Carpet looked a little grubby and the shower only trickled water that was either hot or cold. Needs attention. Annoying that there was no TV unless you had a voucher which we were not pre-warned about. We were just told our room was upstairs. With the rooms being identified by name only a map or board showing where the room was would have been helpful. Nobody offered to help with luggage. We were not informed of Wi Fi, Wi-Fi code or anything when booking in. Not even breakfast times.
3 sur 5
par un voyageur

From what was once a memorable place to stay...

Publié le 14 févr. 2019 sur Hotels
Poor service at reception on arrival. Rooms clean, but old and fans don't work. Food from restaurant was very good.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel in schöner Parkanlage

Publié le 1 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Der Preis und die Lage.
Emplacement : Drakensberge mit Wandermöglichkeiten. Autotouren Thousend Hills.
3 Wochenaufenthalt ohne Beanstandung. Alles in Ordnung. Freundliches Personal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2017 par Allan Grobler, GM, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren dreiwöchigen Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Wir hoffen, dass Sie bald zurückkehren.
3 sur 5
par un voyageur

Bayrisches Hotel in ZA

Publié le 15 nov. 2017 sur Expedia
Deutscher Koch, gute und preiswerte Speisen. Sehr persönliche Bedienung. Gute Parkmöglichkeit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2017 par Allan Grobler, GM, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Wir hoffen, dass Sie bald zurückkehren.
5 sur 5
par Juan

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2016 sur Hotels
3 sur 5
par Jamie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2016 sur Hotels