Note fondée sur 182 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Deny, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Sonia, Warmest Greetings from Awatara Boutique resort. Thank you very much for your recent stay at Awatara Boutique resort and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Your sincerely, Deny / Sales Account Executive Awatara Team
4 sur 5
par un voyageur

Pas mal

Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
Hôtel très sympa. Dommage pour le bruit derrière. Un garagiste accélère ses voitures tous les matins . Sans parlé des chiens mais bon.... très bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort Ubud.we are happy to know that you have a good experience. Your positive notes on all aspects of your stay are sincerely appreciated. we hope you will be coming on the next stay
5 sur 5
par un voyageur

au top

Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
Super hôtel ! Literie excellente ! Très bon restaurant ! Bon petit déjeuner! Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort ubud. We are happy to know that you have a good experience. Your positive notes on all aspects of you stay are sincerely appreciated. We hope you will be coming on the next stay :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2019 sur Expedia
Gentillesse de l'équipe et cadre atypique de l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort ubud. We are happy to know that you have a good experience. Your positive notes on all aspects of you stay are sincerely appreciated. We hope you will be coming on the next stay :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Très bel hôtel, personnel très gentil. Grande chambre, grande salle de bain. Bel endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort Ubud.we are happy to know that you have a good experience. Your positive notes on all aspects of your stay are sincerely appreciated. we hope you will be coming on the next sta
3 sur 5
par un voyageur

Décevant pour un 4 étoiles

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Personnel accueillant. La literie est confortable, les chambres sont correctes. En revanche les salles de bains sont vétustes et sales (joints détériorés et jaunes, taches, etc.) Nous avons donc demandé à changer de chambre, le personnel nous en a montré une autre mais le problème restait le même. Petit-déjeuner copieux. Hotel loin du centre, 15 min en voiture. Navettes disponibles gratuitement à certaines heures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort. We are happy to know that you have a good experience. Your positive notes of all aspects we sicenrely appreciated.We understand that we should check and make sure again our facilities. for a longtime we ensure that will never happen again. We hope you will be coming on the next stay
4 sur 5
par un voyageur

Sympathique

Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
L’hotel est très joli cependant il n’y a pas grand chose aux alentours pour dîner / sortir le soir. Le restaurant de l’hotel n’est pas terrible ni pour le petit déjeuner ni pour le dîner. Essayer le warung kayana a moins de 10 min à pied pour manger local et très bon !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Komang Trii, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort ubud .We are happy to know that have a good experience.we understand that should check and make sure again our facilities.We apologize for that issues.we ensure that will never happen again and we hope you will be coming on the next stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Sales Account Officer, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us recently and for taking your time to share your best experience at d;bulakan boutique resort ubud.we hope you will be coming on the next stay:)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Expedia
Très bon hôtel, endroit calme et bon pour se reposer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par Gede Dirga, Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort. We are happy to know that you have a good experience. Your positive noted on all aspects of your stay are sincerely appreciated. and thank you so much choosing us for your accommodation we hope if you come back to Bali ( Ubud )kindly stay again with us .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2019 sur Expedia
Je pense que les chambres devraient etre refaites pour un deux étoiles sa passe mais un 4 etoiles sérieusement ??
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Sales Account Officer, Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us recently and for taking your time to share your experience at d'bulakan boutique resort. We are happy to know that you have a good experience. Your positive notes of all aspects we sicenrely appreciated.We understand that we should check and make sure again our facilities. for a longtime we ensure that will never happen again. We hope you will be coming on the next stay