Note fondée sur 673 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lionel, Thank you so much for staying with us at SenS Hotel & Spa - Ubud, and thank you for your wonderful rating on Hotels.com. We are glad to know that your overall hotel stay have been great. Thank you once again and we hope to see you back on your next visit to Bali. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful rating. We look forward to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Sven Remo - General manager
5 sur 5
par un voyageur

PARFAIT DE CHEZ PARFAIT

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Aucun regret c'était PARFAIT propreté/localisation/petit-déjeuner/service. Jaurai aime rester plus longtemps ici.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear "Mohamed", Thank you for staying at SenS Hotel & Spa and we are so happy to know that you've had a great stay. We hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you for staying with us and thank you for your rating on Hotels.com. We very much look forward to your next visit. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

WOW! Très belle hôtel.

Publié le 17 mai 2023 sur Hotels
Très belle accueil avec cocktails et gâteaux. Personnel accueillant et serviable. Chambre spacieuse avec tout ce qu’il faut pour un agréable séjour. Près de plusieurs restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claude, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful review. We are happy to know that you've had an enjoyable stay. We hope you will visit us again on your next trip to Bali. Warmest Regards, Sven Remo – General Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin, Thank you for staying with us and thank you for your rating. We look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo – General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Bel emplacement, confortable, centre ville

Publié le 3 mai 2023 sur Hotels
Tout le personnel exceptionnel de gentillesse, hôtel bien entretenu et très propre. Restauration de très bonne qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you so much for staying with us and it is wonderful to hear that you have had a great stay. SenS Hotel is indeed located strategically and we strive to provide a guest with friendly service so that guest feel like SenS is their Home away from Home. We hope you will visit us again and until then, Stay Well! Warmest Regards, Sven Remo – General Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2023 sur Expedia
Pas digne dun 4.5 Hotel bien situé centre Personnel tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for staying with us and thank you for your review. Your feedback is essential in our effort to improve our standard of service. I hope you give us another chance to extend our World Class customer service. We look forward to welcome you upon your return to SenS Hotel & Spa and please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mario, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful rating. We hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2019 sur Expedia
Chambre spacieuse, calme, propre, très confortable et très bien équipée. Personnel professionnel et disponible. Service de chambre très efficace. Nous avons passé un excellent séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and we are glad that you've had an enjoyable stay and that all our facilities and service lived up to your high expectations. We hope that you will visit us again soon and until then, stay well.. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.