Note fondée sur 586 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Catastrophique
Publié le 27 juill. 2023 sur HotelsHôtel décevant, les avis ne sont pas du tout en lien avec la réalité de ce lieu. L’hôtel est plutôt bien situé avec une flore merveilleuse mais l’entretien général de l’hôtel laisse vraiment à désirer :
- Chambre HUMIDE (après deux jours l’humidité était telle que nous avions l’impression de dormir dans draps mouillés!!!) Toutes nos affaires sentent l’humidité.
- Ménage et odeur de javel affreuse (tout était gras)
- Piscine sublime mais la propreté des transats ne donne absolument pas envie de s’y installer
- Minibar vide
- Ménage non effectué le 2ème jour
Pour le prix c’est très loin des attentes que nous pouvions avoir au moment de la réservation…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par The Lokha Ubud, Gestion de l’hôtel
Dear Eloise,Thank you for sharing your detail comment about your stay with us. We are sorry to know that you experience disapointment during the stay. Your comment will be share to entire team and it will be on our priority for improvement. Kind regards,The Lokha Ubud
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par The Lokha Ubud, Gestion de l’hôtel
Dear Steevy Benjamin,Thank you for staying with us. We are so happy to know that your stay was enjoyable. We are looking forward to welcoming you back to the resort.Kind regards,The Lokha Ubud
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2020 sur Hotels
Incredible hotel. Accommodation an service are great. Will come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Lokha Ubud, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for providing a great comment about your recent stay with us. We are happy to know that your stay was enjoyable. Your comment will be shared to the team that had gone beyond your expectation to provide the unforgettable experience during the stay. Surely, your comment will be a great motivation for them to keep up their good job. We will do our utmost effort to keep our commitment to always deliver the best experience for every customer. Once again thank you for sharing your memorable experience, we are looking forward to welcoming you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 10 sept. 2019 sur Hotelsbel hotel au milieu de la jungle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Sila, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for providing a great comment about your recent stay with us. We are happy to know that your stay was enjoyable. Your comment will be shared to the team that had gone beyond your expectation to provide the unforgettable experience during the stay. Surely, your comment will be a great motivation for them to keep up their good job. We will do our utmost effort to keep our commitment to always deliver the best experience for every customer. Once again thank you for sharing your memorable experience, we are looking forward to welcoming you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2019 par Sila, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for providing a great comment about your recent stay with us. We are extremely happy to know that your stay was enjoyable. Your comment will be shared to the team who had gone beyond your expectation to provide the unforgettable experience during the stay. Surely, your comment will be a great motivation for them to keep up their good job. We will do our utmost effort to keep our commitment to always deliver the best experience for every customer. Once again thank you for sharing your memorable experience, we are looking forward to welcoming you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur
Publié le 2 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par Sila, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for providing a great comment about your recent stay with us. We are happy to know that your stay was enjoyable. Your comment is our highest appreciation on the great effort that had been done to make your stay unforgettable. We will do our utmost effort to keep our commitment to always deliver the best experience for every customer. Once again thank you for sharing your memorable experience, we are looking forward to welcoming you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2019 par Sila, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for sharing your experience about your recent stay with us. Our pleasure to know that your stay was overall enjoyable. We do hope to have more opportunity to serve you again in the future with better experience. Looking forward to welcome you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur de FRANCE
Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
Hôtel situé au calme en pleine nature, personnel très disponible et agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Sila, Gestion de l’hôtel
Dear Carine,
Warmest greeting from The Lokha Ubud.
Thank you for sharing your experience about your recent stay with us. Our pleasure to know that your stay was overall enjoyable. We do hope to have more opportunity to serve you again in the future with better experience. Looking forward to welcome you back to the resort.
Kind regards,
The Lokha Ubud Management
par un voyageur
Super hotel ... Mais vraiment loin de tout
Publié le 16 oct. 2018 sur HotelsSuper hôtel en pleine jungle et donc loin de tout... L'hôtel en tant que tel est vraiment super, service impeccable et piscine magnifique en débordement sur la jungle. Mais le gros point noir reste la localisation de l'hôtel. Certe des navettes sont proposées pour Ubud mais seulement à 13h, 15h, 17h et 21h, le choix est donc limité et il faut, en plus la réserver au moins 3h à l'avance car la place y est limitée. Nous avons donc opter pour le taxi où il faut compter 100 000 roupies le trajet de 20 min (sans circulation) pour rejoindre Ubud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2018 par Soma, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing our resort. we really appreciate it sir. Our team we will always keep up the good work to make our guest have a pleasant stay and excellent service. look forward to welcome you here :)