Note fondée sur 102 évaluations de clients

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4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Avis favorable.

Publié le 28 nov. 2019 sur Hotels
Chambre moderne avec tout le confort et l équipement indispensable. Staff a pris en compte mes souhaits sollicités par email.(chambre au calme et au dernier étage) Petite piscine mais suffisante. Prestations de restauration non utilisées durant le séjour Prix correct pour cette catégorie d hôtels,meme si un peu cher pour la Thaïlande.... Parking couvert pour véhicules.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par DP Team, Gestion de l’hôtel
Dear Oliver, Thank you very much for sharing your experience stay at De Princess Hotel Udon Thani. We hope to have a chance to welcome you back for next visit at Udonthani. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Fantastique

Publié le 23 mai 2019 sur Hotels
Très agréable surprise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2019 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear Mario, Greetings from De Princess Hotel Udon Thani. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to De Princess Hotel as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Très bel endroit ,bel option pour Udon

Publié le 28 févr. 2019 sur Hotels
Un personnel incroyable l’hôtel est d’une excellente qualité Un peu loin du centre ville mais l’hôtel facilite le transport avec tuktuk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2019 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear Denis, Greetings from De Princess Hotel Udon Thani. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at De Princess Hotel. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
The room was very clean and spacious in my opinion. The staff was extremely professional and polite. Big perk was the breakfast which is included with the stay.
5 sur 5
par un voyageur de huntington beach

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Great staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear Edmund,Thank you very much for taking the time to share a review of your recent stay with us and we hope to welcoming you back again in the future.Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Sound insulation

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
If De Princess Hotel can improve the sound insulation effect of rooms in the accommodation area, it will be more perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you very much for your review and we look forword to welcoming you back again in the future.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
中心街から少し離れた場所に位置しています。 徒歩圏内に飲食店やコンビニエンスストアも在って、静かな環境。施設も管理が行き届いていて素晴らしい👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear koichi,Thank you very much for your review and we looking forward having the chance to welcome you in future!Yours sincerely,
4 sur 5
par un voyageur de San Jose

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
I love this hotel. The room is big and comfortable, the food is delicious, and the people are kind and gracious. My disappointment was that the gym and pool were closed for renovations. Honestly, if I would have known that, I would have chosen another hotel. That said, I will be back here and I loved it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par DP Team., Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you very much for your kind review and please accept our apologize cause of pool renovation. We are looking forward having the chance to welcome you in the future!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2023 sur Expedia
The floor in our room was kind of dirty but everything else was amazing! We don’t drink coffee tea or beer so the free drink coupons didn’t benefit us and it would have been nice to have other options to use it on. Thank you for a nice stay!