Note fondée sur 60 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
L'hôtel en soit était bien, mais au moment de quitter, des frais importants nous ont été chargés. Nous avions déjà payé 2 nuits via Expedia. Arrivé sur place nous avons eu besoin d'un "early check-in". Alors que pour 2 nuit nous avions payé 170$, l'hôtel voulait nous charger plus de 200$ pour l'early check-in. De plus, nous avons soupé au restaurant et mis la note sur la chambre. Nous avons ajouté du pourboire à la facture, mais le restaurant en avait déjà ajouté. Ceci est compréhensible, c'est à nous de nous ajuster, toutefois lors du check-out la réception voulait ajouter du pourboire par-dessus le pourboire sur ce service ! 5 autres frais étaient ajoutés sur notre facture nommés seulement comme "frais supplémentaires". Malgré notre insistance à nous faire expliquer ces frais, ils sont refusés de répondre. Nous avons réussi à faire diminuer un peu le early check-in et faire annuler 2 des 5 "frais mystères", mais seulement après s'être fâchés et refusés de payer. Au final, nous avons choisi d'acheter la paix et avons payé plus de 200$ d'extra sans raison en se disant qu'on prendrait le temps de mettre une note sur Expedia pour aviser les prochains voyageurs. Nous avons séjournés dans d'autres hôtels en Mongolie et s'il faut toujours se faire expliquer les frais d'extra (parce qu'ils les annulent très souvent juste en posant la question), cet hôtel a battu tous les records de fraude. Ils font malheureusement une horrible réputation aux hôteliers de leur pays.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay with us. Your feedback is extremely important, and we take it very seriously.We understand how frustrating it must have been to face unexpected charges and a lack of clear communication regarding your bill. We strive to provide transparent and fair pricing to all our guests, and it’s clear that we fell short in your case. Please know that we are addressing these concerns with our team to prevent such issues from occurring in the future.Regarding the early check-in fee, we aim to accommodate our guests' needs as best as possible, but we regret that this was not communicated more clearly. As for the restaurant charges, we apologize for the confusion surrounding the tipping and additional charges. This is certainly not the level of service we intend to provide, and we will work to improve our processes to ensure greater clarity and fairness.We appreciate your decision to bring this to our attention, as it helps us to improve our services. We hope you might consider giving us another opportunity to provide you with the positive experience that so many of our guests have enjoyed.Thank you again for your feedback, and safe travels.Warm regards,ibis Styles Ulaanbaatar team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
A very nice option to stay in Ulanbataar and probably one of the best 3-star hotels I ever stayed in. Clean, very nice rooms, nice gym. Breakfasts were very repetitive, but good for a 3-star hotel. The only problem with this hotel (and not really the hotel's fault) is its location. Due to the very heavy traffic in the city it takes a long time to reach the center of the city and there's not much to do in the vicinity of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Bartosz,Thank you for your detailed review! We're delighted to hear that you had a pleasant stay and found the rooms, cleanliness, and gym facilities to your liking. It's great to know that you appreciated the quality of our breakfasts, even if they were a bit repetitive.We understand your concern about the location and the city's heavy traffic. While it's something beyond our control, we hope it didn't detract too much from your overall experience. Your feedback is valuable, and we will continue to explore ways to enhance the guest experience, including more variety in our breakfast offerings.We hope to welcome you back on your next visit to our hotel.Ibis Styles Ulaanbaatar team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Fijn hotel, dicht bij het vliegveld.

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Fijn hotel en meest dicht bij het vliegveld. Naar de stad is nog wel een eindje met een taxi, hangt vooral van het verkeer af. Naast het hotel is een overdekte straat met veel eet tentjes. Enige nadeel is dat ze niet reageren op email met betrekking tot transport vanaf het vliegveld, dit heb ik uiteindelijk zelf maar geregeld.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Adriaan,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay and appreciated the convenience of our location near the airport and the vibrant food street nearby. We sincerely apologize for the lack of response to your email regarding airport transportation. This is not the standard of service we aim to provide, and we'll work on improving our communication.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better experience! Safe travels!Best regards, Ibis Styles Ulaanbaatar team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Swee Sing Vincent,Thank you so much for your 5 out of 5 rating! We're thrilled that you had a wonderful experience with us. Your positive feedback means the world to our team, and we're glad we could make your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!Ibis Styles Ulaanbaatar team
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Saratoga

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia