Note fondée sur 252 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Good hotel in UB
Publié le 18 sept. 2016 sur HotelsVery good hotel. The hotel rooms are nice and clean.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Personnel efficace
Publié le 26 juill. 2015 sur ExpediaJe me suis trompé de date a la réservation et ils ont change sans difficulté
par P.Mertens de Arlon Belgium
Publié le 21 mai 2014 sur Hotels
Upgraded room. Central location.
par ERIC de BRUXELLES
L HOTEL RAMADA ULAAN BATOR EST UN DES MEILLEURS CH
Publié le 18 avr. 2013 sur HotelsPERSONNEL SUPER AIMABLE ET SUPER QUALIFIE.BON RESTAURANT. DANS UN GALERIE COMMERCIALE ASSEZ SYMPA. A RECOMMANDER. BIEN MEILLEUR SERVICE QUE DANS L HOTEL BLUE SKY.
par VB
Publié le 6 févr. 2013 sur Hotels
Professional & friendly staff; clean, quiet and convenient hotel
par Castle
Comfortable hotel a bit far from the centre
Publié le 2 oct. 2012 sur HotelsThis hotel is a bit better than the Kempinsky, newer, better gym, better breakfast, the service is however not up to par. My room wasn't cleaned one day and they forgot my wake up call another. I would most probably come back here but next time I might try the new Blue Sky hotel which has a great location right in front of Central square.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you for your kind comments, we will make sure to give you the same positive feeling when you visit us next time. Best regards, Front office team.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Donghun, We appreciate your kind words and for choosing our services. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Front Office Team.
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Kang, Thank you for your kind comments, we will make sure to give you the same positive feeling when you visit us next time. Best regards, Front office team.
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Hyen Wok, We appreciate your kind words and for choosing our services. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Front Office Team.