Note fondée sur 252 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel in UB

Publié le 18 sept. 2016 sur Hotels
Very good hotel. The hotel rooms are nice and clean.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Personnel efficace

Publié le 26 juill. 2015 sur Expedia
Je me suis trompé de date a la réservation et ils ont change sans difficulté
4 sur 5
par P.Mertens de Arlon Belgium

Publié le 21 mai 2014 sur Hotels
Upgraded room. Central location.
4 sur 5
par ERIC de BRUXELLES

L HOTEL RAMADA ULAAN BATOR EST UN DES MEILLEURS CH

Publié le 18 avr. 2013 sur Hotels
PERSONNEL SUPER AIMABLE ET SUPER QUALIFIE.BON RESTAURANT. DANS UN GALERIE COMMERCIALE ASSEZ SYMPA. A RECOMMANDER. BIEN MEILLEUR SERVICE QUE DANS L HOTEL BLUE SKY.
4 sur 5
par VB

Publié le 6 févr. 2013 sur Hotels
Professional & friendly staff; clean, quiet and convenient hotel
4 sur 5
par Castle

Comfortable hotel a bit far from the centre

Publié le 2 oct. 2012 sur Hotels
This hotel is a bit better than the Kempinsky, newer, better gym, better breakfast, the service is however not up to par. My room wasn't cleaned one day and they forgot my wake up call another. I would most probably come back here but next time I might try the new Blue Sky hotel which has a great location right in front of Central square.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you for your kind comments, we will make sure to give you the same positive feeling when you visit us next time. Best regards, Front office team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Donghun, We appreciate your kind words and for choosing our services. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Front Office Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Kang, Thank you for your kind comments, we will make sure to give you the same positive feeling when you visit us next time. Best regards, Front office team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Hyen Wok, We appreciate your kind words and for choosing our services. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Front Office Team.