Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2019 par G.M., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 28 août 2019 sur Expedia
ゆかのシミと洗面所、トイレの汚れが気になりました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par G.M. Tsolmon U., Gestion de l’hôtel
お客様、コメントありがとうございました。当ホテルにとってはたいへん重要なコメントであります。当ホテルに御宿泊中にご迷惑をかけしましたことお詫びをいたします。今後、この問題を解決して、直していきたいと思います。よろしくお願いいたします。UB inn ホテル ジェネラルマネージャ U.Tsolmon.
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2018 sur Hotels
They did not have hot water for the first several hours of my stay. Also they refused to provide the remote control for the AC unit. And several front desk people declined to help when asked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2018 par G.M. Tsolmon.U., Gestion de l’hôtel
УВАЖАЕМЫЙ ГОСТЬ,
ОЧЕНЬ ЖАЛЬ, ЧТО НАШ ПЕРСОНАЛ НЕ УДОВЛЕТВОРИЛ ВАШИХ ТРЕБОВАНИЙ. Я ОБЯЗАТЕЛЬНО ПРИМУ МЕРЫ. БЛАГОДАРИМ ВАС ЗА ВАШ ОТЗЫВ.
par un voyageur
Great stay for the price
Publié le 9 sept. 2018 sur HotelsGreat stay for the price and would stay there again. The hotel is a new and has a nice location in the center of Ulaanbaatar. The room was new and clean (But be prepared that the toilet was too close to the wall in the bathroom). Staff were friendly and good service. Breakfast was filling for the good start of the day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2018 par G.M. Tsolmon.U., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your very positive comments.
We will glade to see you again in our hotel !
All the best,
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Malaysia
Close to all the shopping and business area.
Publié le 1 déc. 2017 sur ExpediaHad a pleasant stay.
Frendly staff and great hospitality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2017 par G.M. Tsolmon.U., Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ramoo,
Thank you very for you stay in our hotel. We are welcoming to see you again.
All the best