Note fondée sur 50 évaluations de clients

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3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Antonie,Thank you for your positive feedback! Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
3 sur 5
par un voyageur de Vendee

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Seules les chambres de l’hotel sont rénovées. Les parties communes sont anciennes et vieillottes. Les photos ne reflètent pas tout à fait la réalité : fauteuils d’epoque, etc. Chambre confortable. Piscines biens mais trop froides (pb technique ?). Nourriture très basique et tout le temps la même.... emplacement de l’hôtel idéal car plage magnifique et privée à 5 min à pieds
2 sur 5
par un voyageur

voyage dans une époque révolue

Publié le 24 juill. 2019 sur Hotels
L'hotel est vétuste et est resté figé dans l'époque communiste aussi bien au niveau de la salle repas, l'accueil et la salle de bain. Il faudrait vraiment qu'il rénove tout de fond en comble. Les piscines sur le site sont des images de synthèse et étaient en travaux de construction. Heureusement qu'il y avait la piscine du club d'à coté accessible mais jamais de transat disponible.
2 sur 5
par un voyageur de Toulouse

très déçu, par les prestations insuffisantes

Publié le 18 mai 2019 sur Hotels
propreté limite Chambre non nettoyée entre les deux nuits WC bouché Ascenseurs vétustes, s'arrêtant entre 2 étages Musique en boucle lors du petit déjeuner Le communisme, c'est terminé !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Milica,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for not meeting your expectations and appreciate your input. Your concerns are important to us, and we would like to understand more about your experience so we can improve. Please feel free to reach out directly with any specific issues you encountered.Best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Everything was nice stuff was very friendly. I’m sure I’ll be back next year.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Safet,Thank you for your kind feedback. We are delighted to hear that you had a pleasant experience and found our staff to be friendly. We look forward to welcoming you back next year!Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jasmin,Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your rating and would like to understand more about your experience. If there are specific aspects where you feel we could improve, please share them with us. Your insights are invaluable in helping us enhance our services.Best regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Es war alles perfekt sehr sauber essen war sehr gut.Pools und Strand perfekt alle sauber alles im einen sehr gut nur die Zimmer waren sehr alt und klein das hat uns nicht gefallen. Wir hatten ein Familienzimmer mit eignen Pool Zugang der Pool war toll und sehr sauber wie gesagt uns haben nur die Zimmer nicht gefallen ansonsten war alles sehr gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Drita,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you found our facilities, including the pools and beach, to be perfect and clean, as well as enjoying the quality of our food. However, we sincerely apologize for your disappointment regarding the size and condition of the rooms. Your comments are invaluable to us, and we will certainly take them into consideration as we strive to enhance our guest experience. We hope to welcome you back in the future for an even better stay.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I have stayed in Motel 6s in the 1980s that were better than this hotel. It’s complete crap and if you want to get treated like crap, this is the place to go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations and appreciate you highlighting the issues you've encountered. Your comments are invaluable as we strive to improve our services and ensure a better experience for all our guests.We would like to investigate this matter further, so please feel free to reach out directly with more details about your stay.Thank you again for bringing this to our attention.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ernest,Thank you for your feedback and for rating us 8 out of 10. We appreciate your support and are glad to hear that you had a positive experience. If there are any specific areas where you believe we could improve or enhance our service, please feel free to share. Your insights are invaluable to us.Best regards.