Note fondée sur 46 évaluations de clients
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3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Antonie,Thank you for your positive feedback! Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
par un voyageur de Vendee
Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Seules les chambres de l’hotel sont rénovées. Les parties communes sont anciennes et vieillottes. Les photos ne reflètent pas tout à fait la réalité : fauteuils d’epoque, etc.
Chambre confortable. Piscines biens mais trop froides (pb technique ?). Nourriture très basique et tout le temps la même....
emplacement de l’hôtel idéal car plage magnifique et privée à 5 min à pieds
par un voyageur
voyage dans une époque révolue
Publié le 24 juill. 2019 sur HotelsL'hotel est vétuste et est resté figé dans l'époque communiste aussi bien au niveau de la salle repas, l'accueil et la salle de bain. Il faudrait vraiment qu'il rénove tout de fond en comble.
Les piscines sur le site sont des images de synthèse et étaient en travaux de construction. Heureusement qu'il y avait la piscine du club d'à coté accessible mais jamais de transat disponible.
par un voyageur de Toulouse
très déçu, par les prestations insuffisantes
Publié le 18 mai 2019 sur Hotelspropreté limite
Chambre non nettoyée entre les deux nuits
WC bouché
Ascenseurs vétustes, s'arrêtant entre 2 étages
Musique en boucle lors du petit déjeuner
Le communisme, c'est terminé !
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I have stayed in Motel 6s in the 1980s that were better than this hotel. It’s complete crap and if you want to get treated like crap, this is the place to go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations and appreciate you highlighting the issues you've encountered. Your comments are invaluable as we strive to improve our services and ensure a better experience for all our guests.We would like to investigate this matter further, so please feel free to reach out directly with more details about your stay.Thank you again for bringing this to our attention.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ernest,Thank you for your feedback and for rating us 8 out of 10. We appreciate your support and are glad to hear that you had a positive experience. If there are any specific areas where you believe we could improve or enhance our service, please feel free to share. Your insights are invaluable to us.Best regards.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Perfekt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Lou, Gestion de l’hôtel
Dear Tahir,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you found everything perfect. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share.Sincerely,Ljuljzim BerjasevicRooms Division ManagerAzul Beach Resort Montenegro by Karisma
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Location was nice ,rooms are small very old and dirty reminds me of old motel 6 ..Checking was very long and unfriendly …Food was very very disaponyed last night I didn’t even eat I went out for a nice dinner…I hate to wright bad reviews this place I had to paying €500 a night bad service bad food bad service ..I waisted €40000 for two rooms I would never ever go back …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Zef,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We are pleased to hear that you appreciated the location; however, we sincerely apologize for the issues you encountered with the room conditions and the check-in experience.Your comments about the cleanliness and size of the rooms, as well as your disappointment with our food offerings, are concerning to us. We strive to provide a high standard of service and amenities, and it is clear we fell short during your visit.We appreciate your insights as they help us improve our services moving forward. Please know that we take all guest feedback seriously and will address these matters with our team.Thank you once again for bringing this to our attention.Best regards.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Alles war parfekt, aber zu teuer. Essen war nicht immer frisch amsonst war alles gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hanife,Thank you for your feedback and for rating us 4 out of 5. We are delighted to hear that you found everything perfect, though we acknowledge your concerns regarding pricing and food freshness. Your insights are invaluable as we strive to enhance our offerings. We will certainly address these issues to ensure a better experience in the future.Best regards.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
war gut…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ljujzim Berjasevic - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Albert,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found your experience to be good and appreciate your rating of 4 out of 5. Your insights are valuable to us, and we strive to improve further. If you have any specific suggestions or areas where we can enhance our service, please feel free to share.Best regards.