Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Nicht zu empfehlen. Küche sehr schlecht ausgestattet, unheimlich unbequeme Betten, Abfluss in der Dusche verstopft, zimmertüren gehen nicht richtig zu, kaum eine freie Steckdose, Kühlschrank ohne Kühlfach, unsichere eingangstür, sehr hellhörig.
4 sur 5
par un voyageur

Magical Sunset with a Flaw

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Wonderfull location, magical sunset and very kind staff. Property could have (my) better rating, but can’t overlook ant problem in the app and sloppy paint job.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Den Check-in fanden wir schon problematisch. Alle Neuankömmlinge dürfen erst ab 14.00 Uhr einchecken. Die Warteschlange war entsprechend. Die Appartementtür lässt sich nicht abschließen. Die Möbel sind sehr abgenutzt. Die Tür zum Balkon war kaputt. In den Zimmer waren Ameisen. Trotz unserem Hund hat man diese versucht durch ein Giftspray zu beseitigen. Das wurde uns da gelassen. Die Küche ist mager ausgestattet (zB 3 Teelöffel im 5 Personen Appartement, kein Spülmittel, Waschlappen usw.). Der Strand war ok. Sehr glatte Zugänge ins Wasser. Wenig Schatten. Trockener, roter Boden rumdherum. Der kleine Zug nach Umag und zurück war komfortabel, aber kostenpflichtig. Bezahlte Parkplätze ständig voll. Preis-Leistungsverhältnis stimmen überhaupt nicht überein.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par Aleksandar Turković / General Manager, Gestion de l’hôtel
Poštovana gđa. Pamela,zahvaljujemo što ste odabrali Apartments Polynesia Plava Laguna kao svoju destinaciju za odmor. Srdačan pozdrav,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Aleksandar Turković / Direktor objekta, Gestion de l’hôtel
Poštovana gđa. Mihaela,hvala Vam na posjeti i na ovoj odličnoj ocjeni.Nadamo se da ćete nas uskoro ponovno posjetiti.Lijep pozdrav iz Umaga,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Josipa Ždravac Prodan General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Adolf.Thank you very much for your recent stay at Apartments Katoro Plava Laguna resort and for taking time to share your experience as our guest. Our guest opinion is very important to us and helps us with our daily improvements.We would like to take this opportunity to apologize for all the inconveniences that have occurred during your stay. We are really sorry you didn't call the reception so they could help you.Despite all, we hope you had a pleasant stay in Umag and that you will visit us again to see our improvements or we invite you to choose some other of our many Hotels and Resorts in Umag, Poreč or Rijeka for a more pleasant vacation.Greetings from Umag,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Josipa Ždravac Prodan / General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Katharina,Our guest opinion is very important to us and helps us with our daily improvements. We are very sorry that we did not fulfill your expectations aswell that you did not write the reason of your unsatisfaction. Despite all, we hope that you had a nice stay in Umag and that you will visit us again soon to see our improvements.We send our warm regards!