Note fondée sur 120 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Établissement rénové

Publié le 9 juin 2019 sur Hotels
Un établissement refait à neuf. Accueil soigné. La restauration est correcte ,la mer juste en dessous avec une piscine assez peu profonde..Accès à la ville par sentier côtier agréable, retour possible par petit train.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par Martina, Gestion de l’hôtel
Dear Ms jeannette , thank you so much for sharing your time and experiences with us., we hope to see you soon again! Best regards from Sol Sipar, Martina Bernobić General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You dear Mr.Patrick, it will be our pleasure to host You soon again for another memorable stay at our Hotel Sipar Plava Laguna. Best regards from Umag, Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Lucie, thank You for choosing us and for taking time to rate our Hotel Sipar Plava Laguna. We re happy and proud to know that the offered services deserves the highest rating grade. Hope to welcome you soon again, until then we are sending You our best regards and wishes. Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jacob Bo Dahl, Thank you for sharing with us the feedback about the stay in our Hotel Sipar Plava Laguna.We are extremely proud to know that we have met your expectations.In the hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our facilities, we send our warm regards!Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr C., thank you for choosing us and for taking time to rate our services. It would be great to have You soon again as our Guest. Best regards from Umag, Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

4 nätter i Umag

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Fint hotell och fint rum. Lugn läge. Men...katastrofal middagsbuffe, vi åt bara en gång av 4. Fullt med folk och barn, hög ljudnivå . Det var som en skolmatsal. Vi åt våra middagar på annat håll. Vid bassängen var det klassiskt charter..handukar placerades ut innan 7 på morgonen och låg där i timmar trots regel om 1h.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Lars, thank you for taking time to share Your experience and opinion related to the offered services. It would be our aim to improve all the mentioned negative notes and in the hope that You will visit us soon again we are sending You our best regards.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Fint läge vid havet och fräscht rum men mycket hårda sängar samt mycket stökigt vid frukost och middag. Undermålig kvalité på frukosten.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sebastian, thank You for taking time to let us know more about Your recent stay. We are sorry to know that not all the offered services were in line with Your expectation. We will take all Your comments in consideration with the main aim to improve all needed. It would be great to have You soon again as our Guest. Best regrards from Umag, Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Nähe zum Sandstrand Liegen kostenlos Sonnenschirme kostenlos Zugang zum Meer Wasserqualität 1A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Martin, thank You for choosing us and for taking time to share Your experience at our property. we are proud and happy to know that we were able to ensure You a pleasant stay and it would be great to have You soon again as our Guest. Best regards, Martina Bernobić Gaži
5 sur 5
par un voyageur

Familienurlaub

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Wir waren das 2. Mal im Hotel Sipar. Es war wieder ein wunderschöner Urlaub. Man hat sich von A bis Z wohlgefühlt. Zu Beanstanden gab es nichts. Wir kommen mit Sicherheit wieder.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Matthias, vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Sipar Plava Laguna als Ihre Urlaubsdestination gewählt und Ihre Eindrücke geteilt haben. Es freut uns, dass unser Hotel einen schönen Eindruck bei Ihnen hinterlassen hat. Wir hoffen, Sie wieder zu sehen. Mit besten Grüßen, Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Das Hotel ist in einem super schönen Zustand und sehr sauber. Leider sind die Betten sehr hart im Zimmer und das Essen ist leider eine Katastrophe für ein 4 Sterne Hotel. Es gibt Buffet, aber das ist ganz spartanisch angerichtet und hat irgendwie null Geschmack, auch der Kaffee aus der Maschine ist grauenvoll (wir haben jeden Tag einen Frühstückskaffee bei der Hotelbar getrunken, der war sehr lecker). Bis aufs Essen und den harten Betten, war es trotzdem ein schöner Aufenthalt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Frau Sandra, wir möchten Ihnen für das Schreiben Ihrer Kommentare über unser Hotel Sipar Plava Laguna danken. Es tut uns leid zu hören, dass das Hotel nicht Ihre Erwartungen in allen Aspekten unseres Angebotes erfüllt hat. Die Kommentare unserer Gäste sind für das beste Kriterium, um die Zufriedenheit mit dem Service, den wir bieten, zu messen. Bis zu unserem nächsten Wiedersehen senden wir Ihnen unsere besten Grüße, Martina Bernobić Gaži, Hotel General Manager