Note fondée sur 679 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2022 sur Hotels
Chambre de belle taille, très propre. Hôtel au calme bien que très bien placé au centre ville et à taille humaine. J'y retournerai avec plaisir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2022 sur Hotels
Hôtel très agréable, personnel très aimable et à l'écoute. L'accueil en français était un petit plus.
4 sur 5
par un voyageur de Boulogne Billancourt

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Good location. A/C was not working even if it was a very hot summer night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Malin, guest relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us. Welcome back to us at Uman!
3 sur 5
par un voyageur

Mysigt hotel med underkänd kvällsbuffe´

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Mysigt nästan familjärt hotel mitt i stan. Trevligt och hjälpsam personal i receptionen. Viss personal i restaurangen känns oengagerad, någon förstod knappt svenska. En gick runt med airpods och pratade i mobil samtidigt som hen arbetade bland gästerna. Den gratis kvällsbuffen som ingår i rumspriset var vid mitt besök en ren katastrof. Det serverades kall seg pommes frites med panerad fisk. Paneringen var blöt och seg, inuti en kall svampig grå/brun fiskfile. Efterföljande kväll serverades trist nog gratinerade makaroner med köttbullar och ketchup! Känns som all mat tillagas lång tid innan. Det bästa är frukost samt eftermiddagsfikat där kaffe och våfflor som man får grädda själv. Skohorn saknas på rummen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Fredrik!Tack snälla för din recension och för att du tog dig tiden att lämna feedback. Vi blir glada över att höra att de var trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Vi tar med oss din feedback kring maten till personalen i köket. Hoppas vi får välkomna dig igen!Hälsningar Receptionen, Clarion Collection Hotel Uman
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Anette!Tack för din recension, hoppas vi ses igen!Hälsningar Receptionen, Clarion Collection Hotel Uman
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Margareta!Tack för din recension, välkommen åter!Hälsningar receptionen, Clarion Collection Hotel Uman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Thor Arne!Tack för din fina recension, välkommen åter!Hälsningar receptionen, Clarion Collection Hotel Uman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Clas!Tack för din toppen recension, välkommen åter!Hälsningar receptionen, Clarion Collection Hotel Uman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Receptionen , Gestion de l’hôtel
Hej Erik!Tack för din fina recension, välkommen åter!Hälsningar receptionen, Clarion Collection Hotel Uman