Note fondée sur 166 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
95 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de ile Maurice

Un hotel se ville assez recent

Publié le 20 nov. 2014 sur Expedia
J'ai passé une nuit seulement. Arrivé en fin d'après midi pour prendre l'avion tres tot le lendemain matin. Ma chambre n'avait pas de fenetre donnant sur l'extérieur. Tres confortable par contre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2015 par Jane, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Paul Thank you for your valuable feedback. I would like to apologize on behalf of the management and staff of the Three Cities Urban Park Hotel & Spa for the inconvenience caused to you. We look forward to welcoming you back to the Three Cities Urban Park Hotel & Spa. Kind regards Jane Govender Rooms Division Manager Three Cities Urban Park Hotel and Spa
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2021 sur Expedia
Hi , I am very upset because I booked a room for Friday the 3rd of September at urban park, but urban park hotel is closed. I can’t understand why Expedia would allow me to book a room at urban park when they are closed. I would like a refund for the room I booked! It is unacceptable and unprofessional of Expedia to do that!
1 sur 5
par un voyageur

Do not book!

Publié le 6 sept. 2021 sur Hotels
The hotel is closed and bookings are still being accepted, had arrived to the hotel to find everything removed from the lobby.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 8 juill. 2021 sur Hotels
Due to Covid this hotel is taking strain. The room was clean and comfortable but maintenance has not been happening due to the impact of Covid. Sad because we have enjoyed staying here before. The restaurant has been closed since Covid so no breakfast available.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Experience at urban park

Publié le 3 juin 2021 sur Hotels
Lifts where out of order -check in person was kind to give closer available room. Room was really difficult to find with no proper directions and lifts not working bearing in mind there is also a residential apartments in the building took approx 20mins to find room. Had to go down and ask for towels and glassware which came after calling from room to find out 30mins later. No two pin plug in room after being assured there was one. Service and experience definitely matched the price - low, however expected more from a huge establishment.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2021 sur Hotels