Note fondée sur 6 évaluations de clients

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3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful place in the Berg!

Publié le 21 sept. 2018 sur Hotels
Esme, Andrew & Conny’s hospitality was amazing! We stayed for 5 nights in 2 different rooms, the standard room then the Luxury cave suite (both were great but the cave suite is out of this world! Jason, the chef is so passionate about food & that really comes through in the meals, the food here is truly lovely. All staff were so friendly & the local tips provided by Andrew set us up to ensure our time was spent perfectly whilst staying in Drakensberg. The farm has loads of cute animals, such as donkeys, 2 pet pigs (R2 & D2), sheep (Neo comes running when called) horses, a mule & cows! Oh & not forgetting all the cats! We loved it here & were sad to say goodbye. I can’t recommend Antbear Lodge enough & will defo stay again. Thanks all!
4 sur 5
par Per

Spacious and creative room in amazing environment

Publié le 26 févr. 2017 sur Hotels
Great and very personal service. Stunning environment. Very spacious and cozy room, with a relatively small bed. Food was fresh but rather ordinary. Very child-friendly establishment: baby-sitting can be offered, there are animals to pet and the friendly and service-minded staff really made sure to cater to our son's every need. The room price is a bit hefty, but the environement is truly amazing. Recommended!
2 sur 5
par JUERGEN de Hamburg

kaum Hinweisschilder zur Lodge

Publié le 10 févr. 2016 sur Hotels
Keine befestigten Wege. Keine Klimaanlage, kein WLAN, , kein TV, kein Duschbad. Preis nicht gerechtfertigt.
2 sur 5
par ZHI XIAN

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2015 sur Hotels