Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2019 par Hotel Sevonra, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking your valuable time to post a review on Expedia.com.your feedback is extremely valuable to us.We will convey this score all among the staff.
Hope to see you again soon !!!!!
Thank you.
Hotel Sevonra
par PHILIPPE
Publié le 9 févr. 2017 sur Hotels
Nous étions 7 personnes, dans 3 chambres, pour 2 nuits, tous satisfaits de l'hôtel;
d'un côte se trouve un terrain en friche, de l'autre une construction pas très esthétique, devant il y a la route bruyante, mais derrière... la piscine suivi d'une bande de sable avec bar, tables, quelques transats sur les rochers, et la mer. Les plats du resto-snack sont très bons et bien présentés, la bière est fraîche, l'addition correcte (c'est touristique ici)
Les chambres sont spacieuses et confortables, mais -petit détail- la fenêtre/aeration de la salle de bain donne sur le couloir à l'intérieur de l'hôtel...
Ambiance décontractée et internationale, nous avons bien aimé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Pulasthi, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your kind feedback & we appreciate it.
par un voyageur de Kandy
Publié le 4 févr. 2020 sur Expedia
Great place to spent holiday in downsouth. Friendly staff. Food excellent.
par un voyageur
Disappointed
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsThe hotel was far away from Unawatuna beach. Hotel is next to very fast and dangerous trafic street. There was very noisy.
The pictures do not look the hotel at all, Pictures is big fake. There is building a big new hotel just to next and overlooks the ocean. Hotel was not clean. Four time for six day they forget give a towels. Bahtroom smelt very bad and hotels staff cant do anything. This is not more than two star Hotel.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par Chameera, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share this score about us. We’re here for you anytime.”
Hope to see you again !!! Good bye until next time !!!
Thank you.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2019 sur Expedia
年末年始の滞在だったので宿泊費高めの設定なのは理解できますが、価格に 見合わないホテルでした。スタッフはみなさんフレンドリーで一生懸命対応してくれましたが、夜中にシャワーのお湯が出ない、wifi繋がらない、テレビが見られない、という事象が続いたため、快適に過ごせたとは言い難いです。
ドライヤーはリクエストすればかしてもらえますが、使おうとしたら壊れていました。
朝食付きプランでしたが、ビュッフェのバリエーションが少なかったです。もちろんカレーは美味しかったですが…
ウナワトゥナからは少し離れています。海が近く、ゆっくり過ごすにはいいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2019 par Sevonra, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable comment.we will improve our service.next time will be much better service if you visit
par un voyageur
Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Pulasthi, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot Mr John.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Nice hotel close to the beach
Publié le 18 avr. 2018 sur ExpediaStaff are helpful and can't do enough for you. The meals produced are really nice. There is a beach just outside the hotel with beautiful rock pools and soft sand. The pool is a good size and well maintained. The highlight of staying here was watching the turtles swimming off the rocks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2018 par Pulasthi, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Melita,
Thanks a lot for your valuable review on us & happy to hear from you.
par un voyageur
Good hotel but staff (Pool side) very poor English
Publié le 2 mars 2018 sur HotelsWas a nice break really enjoyed every aspect of our Holiday, except -
1) Did not realise they added and extra 10% on every bill, they should at least inform their guests about this. Had I known I would bought food and drink elsewhere and/or eaten else where.
2) Servers made lots of mistakes on our orders, even when we explained very clearly what we wanted.
3) Seems there is no consistency, between the servers who operate at pool side, and unfortunately they were unable to speak English, a little disappointing for a Hotel !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Pulasthi, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your kind feedback & we appreciate it.