Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par VIRGINIE

Vous pouvez trouver mieux !

Publié le 6 nov. 2017 sur Hotels
Hotel un peu difficile à trouver apparemment. La villa en elle même est immense et sympathique mais elle est vieillissante, le carrelage de la piscine est cassé, le parasol très sale et la déco un peu datée. Pour les points positifs : la villa est sympa, on a pu louer des scooters facilement et la piscine était bonne. Pour les points négatifs : on est loin de tout et sans scooters on aurait rien fait, le service était quasiment inexistant (on a voulu manger un soir au restau qui ferme à 23h mais à 20h55 il était déjà fermé donc obligés d'aller manger dans le warung en face, le lendemain on demandé 2 jus de fruits vers 12h mais ils étaient partis faire les courses; ils avaient un problème de téléphone pendant les 3 jours où l'on est resté et ça a été difficile d'obtenir un taxi pour partir; pour faire laver votre linge, vous le donner le soir et vous le récupérer seulement 2 jours après à partir de 14h et encore humide ! En gros, si vous avez besoin de quelque chose ne leur demandez pas). Notre première nuit, les 2 villas nous encadrant on été loué par des jeunes qui ont fait la fête en riant, criant et chantant jusqu'à l'aube sans que personne n'intervienne. Et tout les matins impossible de dormir car un chien aboyait tout le temps. En ce qui concerne la clim elle n'est pas adaptée et il faisait une chaleur étouffante dans la salle de bain. Enfin, il y avait des cocons d'insectes à l'intérieur de la moustiquaire. Le seul qui soit serviable s'appelle Lupi !!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
The condition of the villa was horrible. Not worthy to stay in. The shower box dont have the soap holder. You are forced to put soap and shampoo on the floor. The water pressure in the bathtub was very weak. Much inferior than described on the website.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Bagus Edy, Gestion de l’hôtel
Very sorry if there is any inconvenience during your stay. Hopefully we could welcoming you again with most better service. Kind Regards, Management
4 sur 5
par un voyageur de 日本

Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
レストランはすぐ閉まるし(クローズ前)、スパは営業時間になっても従業員はいないし、タクシーを呼んでもらったら、割高の請求で交渉された。
5 sur 5
par un voyageur

Excellent staff.

Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
What a wonderful stay. From checked in, Mr. Lalad welcomed us and give us all necessary information. I stayed 2 bedrooms villa with my sister for 2 nights. We enjoyed private pool and room service. There are nothing around area but nice to have private relaxation time. Thanks to Mr putuk from restaurants. He made us our stay more pleasant and delightful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2018 par Beny, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment Mr. Jeong, we are so glad having and serving guests like you. We hope you come back to our villa and don't mind recommending our villa to your friends and family. Warm regards from us Asri Jewel Villas & Spa
1 sur 5
par un voyageur de SG

Publié le 19 oct. 2018 sur Expedia
Old villas. Air-conditioning is bad / spoilt. Pool is dirty. Room smells due to lack of proper doors to toilet. Generally bad experience by Bali standards.
5 sur 5
par un voyageur de malaysia

Publié le 15 sept. 2018 sur Expedia
Nice and my family love it , will book there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Beny, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment Mr Yoong Its a pleasure and a grateful having you as our customer. Can't wait for your next time to visit us again Please don not hesitate to contact us directly Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Budget trip recommended

Publié le 13 sept. 2018 sur Hotels
This place is quite out of the way. Whole area looks pretty old. Not forgetting they have a damn slow wifi setup
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Bagus Edy, Gestion de l’hôtel
very sorry if there is any inconvenience during your stay, and hopefully we could again welcoming you at our villas by much better service. Kind Regards, Management
3 sur 5
par un voyageur de Singapore

Nice Villa, far from everything else

Publié le 3 janv. 2018 sur Expedia
Pour : The huge and comfy bedroom, bathroom, living area, and the pool.
Contre : offer more time for massage and other spa services,,, you're azri villa and spa right? so do well in offering spa services pls.
Our arrival was a disaster. Managed to book an airport pick-up with the hotel but the pick-up came late. Upon arrival there was no food in the only resto in the villa because it's the cook dayoff... on a weekend, holiday? The receptionist was nice enough to offer fast-food delivery but the experience was already disappointing on first night of stay. Some lamps are not working in the bedroom and hall, massage service is not always available (nice spa are but lack staff), staff are multi-tasking from being food attendant to spa attendant to room service attendant.. to receptionist. This is okay but make sure you train them well in doing all these things. So much potential of this villa and the spa but needs mgmt attention. The food is decent but not so much choice (most are not available in the menu), need to go take taxi for other eateries as nothing nearby. Shopping and attractions must also use taxi. The villa is nice if you want seclusion or will not do anything else in Bali, for staycation.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Australia

Excellent villa

Publié le 26 oct. 2017 sur Wotif
Stayed in the 2 bedroom villa. All i can say is what a great place. Staff are excellent and helpful. Food is great and well priced.
4 sur 5
par Yao-ting

Publié le 13 juill. 2017 sur Hotels
工作人員親切,會儘量滿足客人需求。