Note fondée sur 514 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are pleased your stay was a fantastic one and we want to thank you for your nice rating. All of us at Hilton Garden Inn Uniontown look forward to your next visit. Kathi Rabbitt, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast can be improved.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Like new building. Didn’t like tight parking spots.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
There was no pool or hut tub and with the price i would have liked to have known
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
It was nice being able to have our dog with us. It was convenient to family that we were visiting and property is very nice. The hot breakfast was okay but there were other options. Very nice stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
This hotel wasn’t that bad but they do not give you enough trowels, the bed had food in it (I’m assuming/hoping it was food), staff didn’t smile once and the elevator sounded like it was on death’s door. Also, a $15.99 breakfast? Hilton, get over yourself lol.
5 sur 5
par un voyageur

Great Stay

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Great experience for our first time here!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia