Note fondée sur 186 évaluations de clients

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3,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Superrrrr!

Publié le 16 sept. 2018 sur Hotels
Magniphique et tranquile.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Mont-Laurier, Québec

Isolée et aucun service à l'hotel

Publié le 12 avr. 2016 sur Expedia
Pour : Propre et évidemment très tranquille
Contre : Avoir du personnel sur place
Emplacement : Très isolé et pas grand chose à faire une nuit suffit pour admirer le canyon et faire le téléphérique et le zip Line.
Nous étions les seuls clients à l'hôtel et il n'y avait pas de personnel sauf un gardien. On devait aller à l'Hotel Mirador pour les repas et tous autres questions ou pour les tours. 10 minutes de marche en montant au sommet du canyon. Le personnel de l'hôtel devait venir nous pr endure le mati. Pour les déjeuners mIs ils nous ont oubliés à 2 reprises. On se sentait vraiment isolé.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Ridiculously overpriced for what it offers, I actually thought I had reserved the hotel across the street from this one. Running water was dark and dirty, we couldn’t even shower. The place is old and not maintained. The bathroom was stinky, sink was probably older than me, as well as the mattresses. You have to pay extra if you want to have access to wifi, and there’s no signal in that area. The only good thing about the “hotel” was Janet, the receptionist. We’re never going back.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel doesn’t take cash or have a restaurant/bar

Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
Kind of a mixed bag with some pros but really big cons. Pros: the room was nice, the grounds are gorgeous and the staff is very pleasant. Cons: 1. It does not have a restaurant or bar. It has a refrigerator with water and some beers which you can’t purchase after 7 p.m. Their sister property—El Mirador—has the restaurant and a full bar. 2. The hotel doesn’t take cash. Which was really annoying and also led to a lot of foreign transaction fees on our credit card. We had a lot of pesos/cash on hand as we were traveling on the El Chepe, which doesn’t take cards. We were able to setup a tab so we could charge to the room, but we had to request it—it wasn’t automatic like it is at many hotels. And unfortunately this hotel and the one with the restaurant don’t communicate with each other. So we’d end up with a $50 peso charge for a cup of Jamaica even though the meal was included, which we needed to pay with a credit card. Again, lots of annoying micro-transactions and bank charges. 3. Our booking included meals but the strict schedule didn’t work for us. 4. The look of the room was nice. It had been remodeled, but there were issues. The front door would only open halfway and a poor tile job basically flooded the bathroom every time we showered. 5. The bedding consisted of a top sheet. That’s it. We found some blankets in the closet but they weren’t really enough. It was very, very cold at night. It’s unfortunate because the property itself and the staff are lovely.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Bien sin ser Excelente, no había nadie a la llegada que nos indicara donde estaba el lobby , la chica q nos atendió mal genio sin llegar a ser grosera , poco amable , nos tocó temperatura -4 grados , y no logramos encender el calenton, no había teléfono en la habitación para pedir ayuda y estaba lloviendo para salir y preguntar .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
I called Expedia wanting to update my reservation on the Expedia platform only to get disconnected 😡. I was having trouble updating my reservation on the app to include a double occupancy. the app did not have my reservation! We ended up having to pay more due this inefficiency. The worst part was calling Expedia customer service, only to get hug up on.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Excelente atención del personal, la comida muy buena, te hacen sentir como un verdadero huésped siempre a disposición de uno. Las vistas increíbles.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Naturaleza
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia