Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Week-end

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Rien à redire. Entièrement satisfait. Vue magnifique.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Miły pobyt we dwoje

Publié le 16 oct. 2021 sur Hotels
Przyjemny hotel z pięknym widokiem, bardzo dobre śniadanie w cenie, polecam
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2021 par Perła Beskidu, Gestion de l’hôtel
Dziękujemy za pozostawienie opinii po Państwa pobycie. Miło, że docenili Państwo nasze smaczne śniadania. Mamy nadzieję, że będziemy mieć przyjemność gościć Państwa ponownie!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2020 sur Hotels
Pobyt przyjemny. Bardzo dobra komunikacja z personelem.
5 sur 5
par un voyageur

Polecam wszystkim !

Publié le 16 août 2020 sur Hotels
Doskonale miejsce do ktorego z pewnością bedziemy wracać.Mila i pomocna obsluga.Zero problemow z czymkolwiek.Pokoje czyste i lasniw urzadzone.Bylismy z psem.do.ktorego rowniez personel hotelu byl przyjaznie nastawiony.Polecam bardzo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2020 sur Hotels
Miła obsługa bardzo dobre jedzenie obsługa obiektu potrafi rozwiązywać trudne sytuacje
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ok stay, nothing great for the price.

Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
We couldn‘t use the hot tube / spa. We were told you had to make an appointment. Also they wanted to charge as again although I had prepaid. Took a little bit to sort that out. Rooms are a little odd, but clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel! Thank you for leaving a review of your stay! We do not understand problem with SPA - it's really simple. You just have to go to the Reception desk, choose hour which suits you best and enjoy our hot tube and saunas! :) Sorry for the inconvenience with your payment, but we are glad that everything was qucikly solved. We will be pleased to welcome you again!
3 sur 5
par un voyageur

Ok-ish

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
Staff very helpful, location excellent. Disappointing to find that most of the hotel was occupied by 35+ unsupervised children on a football trip, making it absolutely unsuitable for couples or families. Also disappointed to not have a mountain view despite booking (and paying for) this, and to have a broken shower.