Note fondée sur 632 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Derrick,To see that we were able to provide our guest with such a positive experience is the highest compliment we can receive. Thank you so much for sharing.
par un voyageur
Publié le 18 août 2022 sur Expedia
Bed was way too soft. Breakfest only begin at 7 o’clock. Pretty calm around and easy to find parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pascal, Your kind review is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much for writing such a great compliment regarding our team. Such kind of candid reviews always inspire us. We will share your feedback with our staff members. Waiting to serve you again!
par Peter
Publié le 27 juin 2017 sur Hotels
par Bernard de Vaudreuil
Publié le 31 mai 2016 sur Hotels
endroit charmant où on devient un fidèle client
parfait endroit pour rayonner dans les montagnes quelques jours.
par eric de la madeleine
valeur sure
Publié le 16 août 2015 sur Hotelshotel calme
par Fanny de France
Hotel d'etape
Publié le 12 sept. 2014 sur HotelsPersonnel agreable , hotel simple un peu veillissant mais pour quelques nuits convient tout a fait.
Parking et wifi gratuit
Proche commodité
par paatrick
hotel calme
Publié le 6 août 2012 sur Hotelschambre spacieuses et calmes petit déjeuner copieux .hotel situé à l'entrée de la ville dans une petite zone commerciale avec restaurants à coté
par Alain
Proche des grands axes. Bon compromis
Publié le 1 août 2012 sur HotelsBon séjour, chambre propre, climatisation bruyante .
par un voyageur
Comment
Publié le 18 août 2024 sur HotelsIt was fine. Quiet. Issues with computer made it take checkin long at least 15-30 minutes. Had to carry bags up stairs. No elevator seen, need to tell people that is the case.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeanie, We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience you may have experienced during check-in. Our team strives to provide efficient service to all our guests. Your comments will be shared with the appropriate department to ensure we communicate all aspects of our property accurately. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We value your opinion and would like to hear more about your experience at our hotel. Please reach out to us directly with any feedback so we can address any concerns. We look forward to speaking with you.