Note fondée sur 384 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Jerry S, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review we hope to see you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Mariann , Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie!Thank you for taking time to complete this survey and for the 4 stars.We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Mariann, Gestion de l’hôtel
Good morning Cameron!Thank you for the 4 stars and for choosing Fairfield Inn for your stay. We are happy you enjoyed the breakfast. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
We totally enjoyed our stay, especially Courtney, the greeter at check in. She was so pleasant and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Mariann, Gestion de l’hôtel
Good morning Jill!Thank you for the 5 stars! We are happy you enjoyed your stay with us. Cortney is definitely a great asset to our team!We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
I was overcharged & NO ONE is trying to get this sorted out. They had me listed for the wrong days! Ugh, what a mess. The lack of communication is why I would never stay here again...if you stay here be careful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Cortney, Gestion de l’hôtel
Dear Christine we are truly sorry that you feel your issue was not resolved. We have closed this case. There were two reservations made by third party booking for two different days with two different room types. You had two different reservations. Hopefully you can resolve this with the booking agencies you used.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Bed was very comfortable and room was very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Mariann , Gestion de l’hôtel
Hi Tammy!Thank you for the 5 stars! We appreciate your business! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Very happy, thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mariann , Gestion de l’hôtel
Good Morning Beatriz,Thank you for the 5 stars! We are happy that you enjoyed your stay.Thank you for choosing Fairfield Inn and Suites. We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mariann , Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you for taking the time out of your day to complete this survey. We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I’ve stayed there before and have enjoyed both times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cortney , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback and answering our review. Thank you for the 5 star rating. We look forward to your next visit with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Mariann, Gestion de l’hôtel
Dear Aubrey,Thank you for choosing Fairfield Inn and Suites. You stated your stay was terrible and left a 2 star review with no explanation. I would like to know what made your stay so terrible. If you could call the hotel at your earliest convivence to speak with management that would be great!