Note fondée sur 348 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Everything was perfect. The only thing was that the breakfast was pretty much always cold, but everything else was perfect.
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Belle endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par Aryn - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Chantal,I'm so very glad to hear that you enjoyed your time with us as much as we enjoyed having you! We'd love to welcome you back to the Home2 again the next time you find yourself in Utica!Thanks again!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jennifer General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us! I hope you felt at home and enjoyed a reliable and friendly stay experience. We’re delighted you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Nice property With great breakfast free
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us! I hope you felt at home and enjoyed a reliable and friendly stay experience. We’re delighted you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Room had a musky smell. Shower door kept rolling open.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us! I hope you felt at home and enjoyed a reliable and friendly stay experience. We’re delighted you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us! I hope you felt at home and enjoyed a reliable and friendly stay experience. We’re delighted you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mia, Gestion de l’hôtel
Matt, our team strives to provide exceptional stays for all of our guests, we are sorry to hear that we missed the mark this time. We would love to welcome you back to the Home2 Utica for a much-improved stay the next time you travel to Utica. Until then, take care.