Note fondée sur 870 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Warm regards - Naomi van der Plas General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for being our guest and for your review.It seems that you were overall not satisfied with your stay with us and I sincerely regret to have missed your expectations or have fallen short of our service promises. We would have loved to get to know what we could have done better or differently to enhance your stay. Never hesitate to let us know what concerns you and we will do our utmost to Make It Right.The team would be happy if you would give us another opportunity to show you we care
par un voyageur de Quebec
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
U
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Shirley van Vuuren, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for your beautiful score! It is great to see that you enjoyed your stay with us to the fullest. We hope to welcome you back anytime soon. Kind regards, ShirleyFront-office agent
par un voyageur
Séjour 1 nuit
Publié le 18 août 2024 sur HotelsChambre un peu petite, lobby très petit accolé à la salle petit déjeuner, seulement un petit canapé 2 places et un fauteuil dans le lobby. L'établissement se veut être de bon standing mais pas de bonnet de douche et de kit de nettoyage visage. Assise de rebord de fenêtre tachée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Shirley van Vuuren, Gestion de l’hôtel
Dear Blandine,Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to fill in the survey. My apologies for the inconvenience with the missing items and the sizes of the rooms and the lobby. Know that we are a 3 star product of the Hilton and are equipped with standard necessities. I hope you also enjoyed Utrecht to the fullest and to have the pleasure to welcome you back again in future. Kind regards, ShirleyFront-office agent
par un voyageur
Publié le 29 août 2023 sur Expedia
perfect location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Warm regards - Naomi van der Plas General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thank you for being our guest and your nice review.I am very happy to read that you enjoyed your stay and made use of our location to explore Utrecht.The team hopes you had a wonderful time in this vibrant city!Welcoming you back as our guest soon would be a pleasure.
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Naomi van der Plas - General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and my colleagues and I hope to have given you amazing memories of your time in Utrecht.We hope to welcome you as our guest again soon.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2023 sur Hotels
Très bel hôtel. Très bien situé dans le centre d'Utrecht. Personnel serviable et accueillant. Superbe douche. Le seul bemol est le petit-déjeuner. Celui-ci n'est pas à la hauteur du standing de l'hôtel. Il y a très peu de variétés de produits aussi bien en sucré qu'en salé. Mais très bon café.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par Naomi van der Plas - General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for quickly reviewing your recent stay with us.Your score implies that you enjoyed your stay with us. We hope you also had a great time in this vibrant city and will chose our hotel again when travels brings you back to the area.
par un voyageur
Séjour agréable
Publié le 8 févr. 2023 sur HotelsHôtel cosy, très bien situé, petit déjeuner varié, accueil sympa.
Chambre tout de fois très petite mais fonctionnelle, chauffage très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2023 par Shirley - Front office agent, Gestion de l’hôtel
Dear mrs Marie, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht, and for leaving a review. Its great to read that you enjoyed your stay! We hope to welcome you again anytime soon!Kind regards, ShirleyFront office agent
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Expedia
‘S avonds enkel Engelstaligen aan balie. In kamer stoel met vlekken en wc met strepen en een haar. Geen teken dat die gereinigd is. Misschien niet voldoende tijd om grondig schoon te maken? De rest was wel goed: ligging, ontbijt, komfort bed, vriendelijk personeel.
par un voyageur
UTRECHT centre
Publié le 16 août 2022 sur Hotelsidealement placé au centre ville , attenant à un centre commercial , cet hotel est pratique à tout point de vue.
Stationnement aisé via le parking du MALL.
C'est surement le meilleur rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Martina, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review, I hope you are well. We are very glad to see you enjoyed your stay with us. Please let me know if there is anything we can do to offer you another 10/10 stay in the future. Warm regards,MartinaFront Office Agent
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2021 par With kind regards, Naomi van der Plas, Gestion de l’hôtel
Dear Farid,
I am sorry to read that you have not enjoyed your recent stay with us. My sincerest apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay. Please know that we have a 24 hour reception and we would have liked to have the opportunity to make it right during your stay. Nevertheless, I hope to have the honor of welcoming you back to our hotel in the future.