Note fondée sur 961 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super :)

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Super séjour , hôtel proche de tout ! Chambre assez calme . Literie un peu trop ferme à mon goût :/
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Yoeri Schnabel | Duty manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nadège, Thank you for taking the time to share your experiences with us. Our guests’ feedback and impressions are very important to us because we see it as means to improve our services every day. It is wonderful to read that you were able to enjoy your stay and and the quietness to such great extends! I would like to thank you very much for pointing out the bedding out to us. We will definitely take this into consideration. It was our pleasure to welcome you to our hotel and we hope to do so again in the near future!With kind regards, Yoeri Schnabel Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Emily Teall Duty manager intern, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Anonymous,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Emily Teall
4 sur 5
par un voyageur

Pas de parking

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
très bon hôtel, grande chambre impeccable. Le gros soucis de l' hôtel c'est le parking: Pas de parking gratuit, temps perdu pour trouver une place dans les environs et prix exorbitant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Yoeri Schnabel | Duty manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/ Madam,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Yoeri SchnabelDuty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2022 par Artemis, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for writing such a wonderful review about your stay at NH Utrecht. We are all looking forward to welcome you in NH Utrecht again! Kind regards, Artemis||Front Office Utrecht
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Paria Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Beste Orane, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen! Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling. Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Dominique
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Aukje , Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois, Thank you for sharing your experience at NH Utrecht with us on this website. We would be delighted to welcome you again in the nearby future. Kind regards, Aukje | Front office NH Utrecht
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2022 par Aukje | Front office NH Utrecht , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for taking the time to share your experience with NH Utrecht! To receive such a high rating is really great. The whole team strives to provide the best experience possible and I am happy to see that this is reflected in your review. The compliment of your review will be shared with the team. We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Aukje | Front office NH Utrecht
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2021 par Roseanne Spaanstra - Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Chantal, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Roseanne Spaanstra Quality Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2021 sur Hotels
Bon hôtel, néanmoins très cher par rapport aux prestations fournies. Chambre plutôt petite pour un hôtel de ce standing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2021 par Roseanne Spaanstra - Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme, Thank you for sharing your experience at NH Utrecht with us on this website. We would be delighted to welcome you again in the nearby future. Kind regards, Roseanne Spaanstra Quality Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel.

Publié le 4 juin 2021 sur Hotels
Hôtel bien situé à proximité de la gare et du centre. Propre, personnel accueillant, professionnel. Chambre spacieuse, literie un peu trop fermé à mon goût. Petit déjeuner super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2021 par Nina van Straaten, Gestion de l’hôtel
Dear Damien, Thank you for writing this review, we really appreciate it! How lovely to hear that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back again in the future. Kind regards, Nina van Straaten Duty manager