Note fondée sur 514 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Honteux réservation annulée

Publié le 18 avr. 2019 sur Hotels
Pas d'eau chaude et des 100n de cafard dans la chambre j ai annulé ma réservation et me suis retrouvé à 22h à chercher un hôtel pour reloger ma famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2019 par La gestion, Gestion de l’hôtel
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous avons immédiatement résolu le problème en appelant le service de contrôle des parasites et nous sommes désolés pour le désagrément que vous avez subi. Nous vous souhaitons un bon retour et de nouveau nos excuses.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Yea
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par d, Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
This property was terrible Roach infested told manager and got moved to a even worse room with more roaches As soon as you turn on the lights roaches go everywhere never staying here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We apologize for your less than satisfactory stay. Our rooms are treated on a monthly basis and we have notified them about the reported issues. We hope you will give us another opportunity to better serve you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Bad place to stay. They give me an ocupade room, no trash cans in the room. No recomendamos este hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par d, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Good price and comfortable room

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Room was clean, parking was easy in and out. Restaurants was a close walking distance. Very nice over night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We really appreciate your rating.
1 sur 5
par un voyageur

Just simply sucked

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Room had a bad smell to it no covers on bed shower/bath had broken items bathroom door didn’t close properly one of my worst stays definitely not worth the stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We apologize for your less than satisfactory stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The beds were very uncomfortable. The pool was also broken. They did however upgrade the room. Room was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to better serve you on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The pool was not working. The pool should be priority in the summer. Also, a continintal breakfast would ensure more bookings. The area is expensive. More families will book with a free meal. They only had a one cup coffee machine. Other than that, the beds are comfortable.This place has so much potential.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par d, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to better serve you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Read the Reviews

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Don’t recommend! Our sheets were dirty, the lights were all disconnected and the room was hot. There was no cold water and the tv turned on but no cable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par d, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We would have appreciated notification while you were here so that we could have addressed issues and better accommodated you.