Note fondée sur 630 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
hard to have the right room
Publié le 28 août 2017 sur Hotels3 rooms for having at last the good one. they tried to give me a bed for a child instead of a bed for adult. trying to say that it was my reservation but not. at the end they offered a drink. good to know that there is no room service at all in the afternoom. after thoses pbs , it was ok. excellent buffet, front of the beach...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2017 par Heidi, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and leaving us a review. We apologize all that trouble with your room reservation. Nice to hear, that after all you liked our hotel, the location and the buffet. We value your feedback, and hope to see you as our guest also in the future. Sincerely, Tiina Ruismäki, Hotel Manager, Cumulus Resort Tropiclandia
par Vincent
Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2017 par Heidi, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,
Thank you for staying with us and leaving us a review. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay here, and that everything has been fine. It is very nice to get this kind of positive feedback. Welcome again to our hotel! Sincerely, Tiina Ruismäki, Hotel Manager, Cumulus Resort Tropiclandia
par un voyageur
Olyckligt med på gående renovering
Publié le 29 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Päivikki, Gestion de l’hôtel
Hej Christer, tack för feedback. Vi ber om ursäkt för de olägenheter som renoveringen orsakar. Jag hoppas att du trivdes annars bra. Ha en trevlig höst och hoppas att vi ses igen efter renoveringen. Med vänlig hälsning, Päivikki, reception
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
No elevator, not working lamp beside the bed, room standard below pricelevel.
Nice breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Päivikki, Gestion de l’hôtel
Hello Lennart, thank you for your review. We are very sorry to hear that the hotel wasn't as expected. We apologize for all the inconvenience caused by the renovation, such as us having no elevator right now. We are sorry to hear that the bedside lamp was not working. We will fix it immediately. We are happy to hear you enjoyed our buffet-brekfast. We appreciate your feedback and we want to wish you a nice beginning of fall. Best regards, Päivikki, reception
par un voyageur
Hotelli arvostelu
Publié le 14 août 2024 sur HotelsMiksi huoneissa ei ole wc-harjaa. Etoo ajatus että siistijä siivoaa vessat samalla wc-harjalla.
Huone ja kylppäri siistit. Mukavaa jos kahden hengen huoneessa olisi myös toinen tuoli. Onko toisen tarkoitus istua lattialla. Aamiainen aivan loistava. Palvelu ystävällistä. 12-13.8.2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Päivikki, Gestion de l’hôtel
Hei! Kiitos palautteesta. Mahtava kuulla että olet saanut hyvää palvelua ja aamiainen on maistunut. Kiitos myös kehitysehdotuksista. Monesti asiakkaat istuskelevat sängyn päällä. Mukava että olitte vierainamme. Toivotamme lämmintä loppukesää ja tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Päivikki, vastaanotto
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Hei Mira, kiitos palautteesta ja tervetuloa uudestaan!Ystävällisin terveisin, Heidi, vastaanotto
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Dear Lars, thank for stay. Our sincerest apologies that our hotel didn't meet your expectations. We appreciate your feedback and do our best to improve our services. Have a nice summer!Best regards, Heidi, Front desk
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Hej Simon, tack för feedback och välkommen igen!Med vänlig hälsning, Heidi, reception
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for the review and welcome again!Best regards, Heidi, Front desk
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Renovering pågick under besöket, alla faciliteter var ej tillgängligt trots det 2500 tusen sek per natt.
Inte värt priset.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Päivikki, Gestion de l’hôtel
Hej Per, tack för feedback. Tråkigt att höra att besöket inte gick som förväntat. Vi ber om ursäkt för de olägenheter som renoveringen orsakar. Tack för besöket i i alla fall. Ha en trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Päivikki, reception