Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Longueuil, Qc
Publié le 24 sept. 2018 sur Expedia
Super bel endroit situé près de tous les services. De Vacaville on peut aller en train sur San Francisco + ou- 55 minutes par Amtrak, excellent transport économique compte tenu du prix des stationnements à SF. Les chambres sont spacieuses, l'hôtel offre un déjeuner complet et Gladys est super gentille... Particulièrement près des OUTLETS, prévoyez dépenser $$$
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2016 sur Hotels
par un voyageur de le beausset
Une étape
Publié le 11 sept. 2016 sur HotelsUne étape sur notre route vers Yosemite. Grandes chambres bien équipées, piscine intérieure. Un bon rapport qualité prix !
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Loved our stay! Updated room. Clean facilities. Delicious breakfast. Very quiet and peaceful.
par un voyageur de Arcata
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The property and rooms were clean and comfortable. The hotel was quiet while still close to shopping and restaurants, and the staff were friendly. The pool and hot tub are in need of repair. The hot tub wasn’t even room temperature.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Love the indoor pool
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Staff is awsome
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
There were no blankets or extra sheets in the room. Not much breakfast options.