Note fondée sur 916 évaluations de clients
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3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Je le recommande
Publié le 2 mai 2019 sur HotelsTrès bien pour le prix
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
The staff arr not fridndly and not accommodating. Also the phonecis not working. I will not stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Hesham, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mirna,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
I get that it’s a motel six , but there was no hot water , I called and asked if there was a microwave, I was told yes but here was not . Only dryer sheets in the vending machine and so many homeless around the property . Spend the extra $20 and go somewhere else .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.