Note fondée sur 614 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
My view was the roof of the hotel and it was a mess. Mini fridge didn't work and the fridge with beverages downstairs did not work. Everything I drank that day was warm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We wanted to let you know that we do have rooms on higher floors with better views available for a premium price. These rooms offer a more scenic experience, and we'd be happy to assist you with booking one for your next visit.Regarding the issues you mentioned, we have checked the drink cooler in our store, and it is operating as it should. Additionally, our team inspected the mini fridge in your room, and it also appears to be functioning correctly. We apologize if this caused any discomfort during your stay, and we will continue to monitor these appliances to ensure they are in proper working order.Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Great experience. But the drawback is bar close early and no kitchen in the Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're glad to hear you had a great experience overall.We wanted to inform you that our bar and restaurant hours this time of year are 5pm-9pm during the week and 4pm-10pm on the weekends. Additionally, we have a great menu featuring favorites like burgers, pizza, salads, and desserts. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
We stayed for two nights. The rooms were clean and comfortable. The staff was available and helpful. We enjoyed our stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found our rooms clean and comfortable and that our staff was helpful. We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This hotel is very nicely decorated. Amd has many convienent necessities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed our decor and found our amenities convenient. We hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating!
5 sur 5
par un voyageur de chicago

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Location, pool and jacuzzi, dining option
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Hi Barbara, Thank you for 5-star review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating Janet!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par -Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rick! Thank you for the perfect review!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Highline Vail, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and regret that we did not meet your expectations.We take all feedback seriously and use it to improve our services. Please contact us directly so we can address your concerns and work towards a resolution.Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par -Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Hello Migde! Thank you for the review!