Note fondée sur 961 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Awesome staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Nice place.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Excellent service, comfortable beds. Quiet and peaceful
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Comfortable & friendly
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Appling

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Marriott should demand that this place uograde the bathrooms and bedrooms or lose the franchise. Staff need a complete retrain to Marriott standards where the customer is treated with respect and not scorn!!!!!!!!!!!!!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Property clean and staff were very friendly. Breakfast was average. Room was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Margaret, Gestion de l’hôtel
Ms. Marsha,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Margaret HanleyAssistant General Manager