Note fondée sur 699 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Expedia
Good option, old school design but that’s how most of lodges are in Banff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah, you posted this for the wrong Hotel. We are located in Valemount, BC. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par FD, Gestion de l’hôtel
Hi Luc, Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your response with the team, and they join me in thanking you for your outstanding review. We take great pride in Comfort Inn & Suites and the services we provide for our guests and we are elated to hear that you had a wonderful stay!Best regards,Tessie FulgencioFront Desk Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Super propre et bon déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Tess, Gestion de l’hôtel
Hi Martine, Thank you very much for your awesome review! We hope to see you again next time you are in town. Have a great day! Best regards, Tessie Fulgencio Front Desk Agent
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2022 sur Hotels
Mon séjour était parfait, jusqu’au moment où nous sommes partis et le soir lorsque nous sommes arrivées a Golden je le suis rendue compte. Que j’avais oublié ma beauty case dans la salle de bain Téléphoner immédiatement a l’hôtel qui m’a répondu, avoir demandé à la femme de chambre qui dit n’avoir rien trouvé ??? Je n’accuse personne mais une Beaty case de disparaît pas comme cela Je suis très en colère et ne recommanderais pas cette établissement alors que mon premier point de vue était positif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2022 par Tess, Gestion de l’hôtel
Dear Claudine, Thank you for staying with us and for taking the time to post your review. We are sorry to hear about the loss of your purse. While we understand your frustration and disappointment, rest assured that our lost & found records were checked and an investigation was conducted however, both turned in negative results. Again, thank you for your feedback and I hope you give us another chance to earn your trust and business. Sincerely, Tessie Fulgencio
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2021 sur Expedia
Bon hôtel de transition, établissement tout nouveau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2021 par FD Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2020 par Nomi, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey and we are genuinely glad you enjoyed your stay with us. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind regards, Nomi Lkhagva Front Desk Attendant
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2020 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey and we are genuinely glad you enjoyed your stay with us. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind regards, Diana Kim Reservations / Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Ralph, Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie, Thank you for choosing us for your stay and Thank You, for your perfect rating! We are happy to hear that you had a great stay and look forward to having you stay with us again, hopefully soon. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Monika, Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Cally, thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to having you stay with us again!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Right off main road felt safe. Comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Ralph, Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Angela,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Suites.We are delighted to know that you found our beds comfortable and to your liking. Our goal is to provide a relaxing environment for our guests, and we're glad we achieved this for you. Thank you also for highlighting our convenient location. We're glad it made your visit to the area easier and secure. We hope to be your choice of stay whenever you're in town. We look forward to welcoming you back for another relaxing visit.Sincerely,