Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
1,9 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Marc
En mauvais état à eviter
Publié le 30 juill. 2017 sur HotelsNécessite une bonne rénovation. Propreté très limite.
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Very good price for the two night stay.
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The motel did not receive a booking from me so I had to pay again. Better not get charged twice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ali , Gestion de l’hôtel
You have NOT been charged twice as I explained to you many times over. Before spreading false information, please call Expedia and they will gladly tell you when you make the booming the credit card is NOT charged online, it is only used to hold the room. Check with your credit car company as well, I guarantee you that you have only been charged once. Thanks,Management
par un voyageur de Edmonton
Publié le 27 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
You get what you pay for, air conditioner not working, they compensated with a big fan. Weather was cool so it wasn't a problem, I could have asked for a different room but didn't.
No TSN on cable so I had to go to the pub to watch my football games.
Overall the room was clean everthing worked (except the air conditioner), I give it a 6 out of 10 but I probably won't stay here again.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
The beds were very comfy, which is most important when you are just staying the night. A little TLC and paint, it would be a great little spot. The owner was very nice. Thanks, Karen