Note fondée sur 606 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de CARTHAGE

Publié le 24 oct. 2024
The staff was amazing very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank you! Have a great day
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank you Sandra for your response. We hope you have a wonderful day!
4 sur 5
par un voyageur

Short trip

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Our room was super musty….smelled like a dirty sock. Staff was super friendly and beds were comfortable. Breakfast was good. Have stayed at cleaner Hampton Inns. Overall, though, we had a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. While we're glad to hear you enjoyed our friendly staff, comfortable beds, and breakfast, we're very sorry to hear about the musty smell in your room. We take cleanliness very seriously and will address this issue immediately.Your feedback helps us improve, and we hope to have the opportunity to provide you with a fresher and more pleasant stay in the future. Please let us know if there is anything we can do for you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Jennifer Spradlin, Gestion de l’hôtel
Dear Jay,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay with us. We sincerely apologize for the poor experience you encountered during your visit. Your feedback is incredibly important to us, as it helps us identify areas where we can improve.We are truly sorry that we did not meet your expectations and for any inconvenience you may have experienced. Please know that we take your concerns seriously, and we are committed to making the necessary changes to ensure a better experience for our guests.If you are open to it, we would greatly appreciate the opportunity to discuss your experience further. Please feel free to contact me directly at 479-471-7447 so that we can better understand the issues and work towards a resolution.Thank you again for your feedback. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Clean. Great breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us. We are glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to respond!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank you! Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
It was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank you Bernabe! we think you are nice too!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Comfortable beds & clean rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
James, you rock. thank you for the kind words.