Note fondée sur 1 390 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Pas de piscine, pas de spa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Anna - AGSM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your experience with us. We are looking forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Keo T - GSM - Atrium Hotel Vancouver, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, Thank you for the review, we appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Un peu eloigne du centre mais dans un environnement correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. , Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thanks for your feedback. Our location is just around 10 minutes for driving to downtown and we have bus station right in the front of the hotel so we think it will be not too hard to travel around the town. Please let our front desk know so we can provide more travel information to you. Thank you,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
We arrived in the middle of the night and there was no towel, no soap, no window curtain, no toilet paper...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. , Gestion de l’hôtel
Dear Jeremie, We always love hearing from our guests. Thank you for letting us know the room situation which you stayed. We apologize for any inconvenience during your stay. As you know, you always can let our staff know to assist you right away when you stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2023 sur Expedia
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Mrinal Joshi (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Pratique avec un parking mais un peu vieillot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings for the day! Thank you very much for taking the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Front Desk Agent , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings for the day!Thank you very much for taking the time to review our services. Looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Front Desk Agent , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2023 sur Expedia
Nice room but noisy inside because of the traffic. Might be different for other rooms on opposite side of the building?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Mrinal Joshi (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Mrinal Joshi (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.