Note fondée sur 961 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Service et personnel A1. Secteur entourant l'hébergement en construction.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Éloigné du centre ville, bruyant le matin (camion poubelle) et intérieur un peu vieillot
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Très bel hôtel , malgré notre court séjour nous avons apprécier déjeuner excellent le lendemain matin .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
The breakfast eas very good
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Best Western PLUS Burnaby, Gestion de l’hôtel
Hello, Raphael. Thank you so much for your amazing review about us. We strive to provide the best service for all our valued guests, and we are glad that you enjoyed staying with us. Hope to see you again soon!Sincerely,RositaGuest Service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
Le restaurant Jay de l’hôtel le responsable est impoli, mauvais accueil. La dame est très nerveuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Ankit, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the experience you had at a restaurant on our premises. We strive to ensure every guest feels welcomed and valued, and it seems the restaurant fell short during your visit. Please know that we'll address your feedback with the team. Thank you for letting us know, and we hope you'll give us another opportunity in the future.Best regards,Ankit K.Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Ankit, Gestion de l’hôtel
Hi Ann,Thank you for your rating! We're glad you had a positive experience with us. If there's anything specific you'd like to share or suggest for improvement to make it a perfect 5/5 next time, please let us know.Best Regards,Ankit K.Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Tres bien notre hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par Ankit, Gestion de l’hôtel
Hi Michel,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had a very good experience at our hotel. Should you have any suggestions for improvement or if there's anything specific that made your stay special, we'd love to hear about it. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back for another wonderful stay in the future!Best Regards,Ankit K.Front Office Manager