Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Agressé par la proprietaire

Publié le 24 oct. 2018 sur Hotels
Je me suis rendu a cette jolie demeure et jai invité des amis a dormir dans ma chambre.. surprise a 6h du matin la proprietaire rentre dans la chambre et prend rout en photo et nous met dehors en brisant mes lunette et me grafignant tout le coup et en gardant mes chose dans l'hotel... j'ai du appeler la police pour ravoir tout mes sac. Belle hotel mais proprietaire sous medication et violante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Cora, Gestion de l’hôtel
This guest booked one room with one person, but had 2 other people in with a wild party at my place. And his 2 friends slept in another room after alcohol. We have to call the police to get rid off these 3 drunk young people including 2 never paid intruders. Yes, we took the pictures of these 3 people as the evidence. And the police asked them to leave our place immediately at around 7am. This guest called Expedia for the refund saying we asked him to leave before checking out the time, got refused by Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Cora, Gestion de l’hôtel
Who made these review for what reason
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2019 sur Expedia
Arrived about 30 minutes after the listed check in time of 1600. Property managers only respond to text messages; say they haven't worked with Expedia "for along time" and never got my reservation despite the fact i was charged in advance. Property managers claim they never received any funds and i could "talk to expedia", and couldn't accommodate me. Property managers now refuse to answer any calls from expedia or additional texts from myself so i can get a refund. Currently still waiting for expedia to refund my $150. Spent the weekend sleeping on somebody's couch.
4 sur 5
par un voyageur de Los Angeles

Publié le 27 janv. 2019 sur Expedia
Clean, cheap and quiet. In a nice house. Perfect basic accommodations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Cora, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay