Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
xfdthzxdhtdht
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Allen, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Hilton Vancouver Metrotown.
par un voyageur
a ameliorer
Publié le 20 sept. 2021 sur Hotelsle petit dejeuner est lamentable et le menage n'a pas ete fait pendant 3 jours, en raison du covid, lol
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2021 par Michael F., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback on your stay with us.
We look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2021 par Michael F., Gestion de l’hôtel
Thank you Elise,
Glad you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Hôtel tout près du quartier commercial de Burnaby. Tout près d’une station du SkyTrain. À environ 30 minutes en métro de toutes les attractions principales de Vancouver.
par un voyageur de CALABASAS
Publié le 27 déc. 2024
Excellent stay experience overall, as stated above. Plus friendly room service maid. Easy extended check out gave us the extra time we needed before heading to the airport. Much appreicated.
Just some minor comments: Location where the toilet paper fixture is, at 7 o'clock, make it hard to use. No obvious instructions on how to book the Time & Place restaurant until we went there just to find out we needed to book it using OpenTable ONLY.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2024 par CT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear you had an excellent stay and appreciated the room service and extended check-out. We will take note of your suggestions regarding the toilet paper fixture and the restaurant booking process for improvement.
par un voyageur de Bozeman
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I’ve stayed at a few Hiltons and the services are the same everywhere, very mediocre. I was disappointed at the attention guests get from the staff. I thought a 4 star hotel chain could do better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Allen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
all good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Allen, Gestion de l’hôtel
Thank you we are happy to see you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
It’s very Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par CT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. See you next time.