Note fondée sur 155 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Service et employés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6
par un voyageur
Service agréable
Publié le 3 sept. 2021 sur HotelsAccueil et service à la réception était excellent et agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2021 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Marc,
Accueil et service à la réception était excellent et agréableBonjour Voyageur,
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que le séjour a été formidable et vous remercions d'avoir reconnu l'excellent service fourni par notre personnel. Nous espérons vous voir bientôt, Safe Travels!
Lilith
#Équipe6
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2021 sur Expedia
La gérante était très sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2021 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Isabelle,
Merci d'avoir reconnu l'excellent service fourni par notre personnel. Nous espérons vous voir bientôt, Safe Travels!
Lilith
#Équipe6
par un voyageur
Publié le 21 août 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Osman,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur de Goodrich
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Room was ok, bed was uncomfortable. Could only stay two nights then had to find something more comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Darrell,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
We booked hotel for two days, but we only stayed for 1 day, we ask motel 6 to refund us for one day but they refused to refund back.very bad customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Payal,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
A great place to stay
Publié le 7 oct. 2024 sur HotelsSuper comfy beds. I wasn’t expecting anything but a place to sleep but this hotel exceeded all expectations for service and comfort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alison, Thanks for your kind words and positive feedback. Hearing that you enjoyed your experience with us at Motel 6 truly delights us. Our priority is to provide exceptional service and create memorable experiences for our guests, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know. Natalie #team6